مرکز نوآوری و کارآفرینی سرخه راه‌اندازی شد

معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از آغاز به کار رسمی مرکز نوآوری و کارآفرینی شهرستان سرخه وابسته به این پارک دانشگاهی خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس، به نقل از ایسنا،دکتر حمیدرضا محمدیان سمنانی ۱۵ مهرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده و پرداخت نخستین تسهیلات حمایتی از سوی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان به دو واحد فناور، فعالیت مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان سرخه، رسماً آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه مراکز نوآوری نقش مهمی در افزایش میزان کارآفرینی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی دارند و در واقع پلی بین مراکز دانشگاهی و صنعت هستند افزود: در تیرماه سال جاری رویداد استارتاپی بیاتک ۲ برای شهرستان‌های سرخه و مهدی‌شهر برگزار و برگزیدگان در مراکز نوآوری این دو شهرستان استقرار یافته‌اند و درحال‌حاضر دو واحد فناور در مرکز نوآوری سرخه مستقر و فعال هستند و مورد حمایت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان قرار گرفته‌اند.

دکتر محمدیان ضمن دعوت از صاحبان ایده برای استقرار در مرکز نوآوری سرخه و بهره‌مندی از حمایت‌های پارک دانشگاه سمنان گفت: در هفته دولت اولین پرداخت حمایتی به واحدهای فناور مستقر در سرخه انجام شد و امیدواریم با حمایت‌های مسئولین این شهرستان، جوانان به سوی کارآفرینی و بهره‌مندی از زیرساخت‌های ایجاد شده برای این موضوع سوق داده شوند.

معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان افزود: مرکز نوآوری و کارآفرینی شهرستان سرخه به اهتمام دکتر گلرو، نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، راهبری دکتر سیف الله سعدالدین ریاست دانشگاه سمنان، حمایت های معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و فرمانداری سرخه راه اندازی و آغاز به کار کرده است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا