۷۳شرکت در قالب واحدهای نوآور، فناور،خلاق و دانش‌بنیان در دانشگاه بیرجند فعالیت دارند

مسئول مرکز نوآوری و شتابدهی دانشگاه بیرجندگفت:درحال حاضر ۷۳ شرکت در قالب واحدهای نوآور، فناور و شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان در این مرکز فعالیت دارند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از خبرگزاری علم و فناوری، «مهدی ضیایی»مسئول مرکز نوآوری و شتابدهی دانشگاه بیرجند در حاشیه افتتاح نمایشگاه مانایی ها که با حضور «محمد جواد صدری مهر» دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌ بنیان رئیس جمهور، مسئولان علمی استان، جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه بیرجند در مرکز مانا این دانشگاه برگزارشد،اظهارداشت: فعالیت این مرکز از چهار سال گذشته با پنج شرکت فناور آغاز شد.

وی بیان کرد: هم اکنون ۷۳ شرکت در قالب واحدهای نوآور، فناور و شرکت‌های خلاق و دانش بنیان در این مرکز فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه تاکنون برای ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم از طریق فعالیت و طرح‌های این شرکت‌ها شغل ایجاد شده است،گفت: در این نمایشگاه دستاوردهای ۴۷ شرکت دانش بنیان، نوآور و خلاق که طرح‌های آن ها منجر به تولید و ایجاد اشتغال شده، به نمایش گذاشته شده است.

مسئول مرکز نوآوری و شتابدهی دانشگاه بیرجند، ادامه داد: هر شرکتی که طرح نوآور و فناور داشته باشد در این مرکز مورد حمایت قرار می‌گیرد تا بتواند به بازار کسب و کار و رقابتی وارد شود و طرح آنها تبدیل به سرمایه شود.

وی بیان داشت: این نمایشگاه از امروز به مدت ۲ روز برای بازدید علاقمندان بویژه دانشجویان و پژوهشگران در دانشگاه بیرجند دایر است.

گفتنی است: این نمایشگاه برای معرفی و عرضه توانمندیهای علمی و پژوهشی و نوآوری دانشجویان دانشگاه بیرجند در آستانه سال تحصیلی برپا شده است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
خبرگزاری علم و فناوری

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا