درباره اختصاص زمین برای تأسیس شهرک شرکت‌های دانش‌بنیان سلامت

استاندار کرمانشاه، از اختصاص زمین برای تأسیس شهرک شرکت‌های دانش‌بنیان سلامت در استان خبر داد و گفت: این حرکت، شروعی برای تبدیل شدن کرمانشاه به قطب کلیدی دارو و تجهیزات پزشکی است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در جلسه پیگیری مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه سلامت از اختصاص زمین برای تأسیس شهرک شرکت‌های دانش‌بنیان سلامت در استان خبر داد و گفت : مسیر سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ سلامت در کرمانشاه هموار می‌شود.

وی گفت: حداقل ۵ و حداکثر ۲۰ هکتار زمین برای پارک علم و فناوری حوزه سلامت مصوب شده که اداره راه و شهر سازی باید مساعدت کند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای تولید و اشتغال، تصریح کرد: اختصاص زمین به پارک علم و فناوری زمان‌بر است، باید تمام جوانب از نظر کارشناسی در راستای اثرگذاری و کارآمدی سنجیده شود، معاونت عمرانی و معاونت اقتصادی استانداری با تشکیل یک کارگروه مشترک مصوبه را پیگیر باشند.

وی این تصمیم را شروعی برای تبدیل شدن کرمانشاه به قطب کلیدی دارو و تجهیزات پزشکی دانست و گفت: با این پروژه حرکت فوق العاده‌ای در جذب سرمایه‌گذاران حوزه سلامت و دارو و تجهیزات پزشکی انجام خواهد شد .

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا