کسب رتبه برتر واحد فناور نهاوند در رقابت‌های بین‌المللی استارت‌آپ‌های نسل جدید 2023 امارت متحده عربی

رئیس پارک علم و فناوری همدان گفت: واحد فناور مرکز کارآفرینی و نوآوری شهرستان نهاوند در رقابت‌های بین‌المللی استارت‌آپ‌های نسل جدید ۲۰۲۳ امارات متحده عربی، حائز کسب رتبه برتر شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، مجید کزازی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح شرکت “سنجد ناوَنیا” با مدیریت دکتر سهیل خسرونژاد دررقابت‌های بین‌المللی استارت‌آپ‌های نسل جدید ۲۰۲۳ امارات متحده عربی که در کشور دبی برگزار شده بود در بین ۹ طرح برتر قرار گرفت.

وی ادامه داد: این طرح با ارائه راهکارهای تولید بدون ضایعات و ساخت دستگاه های تمام اتوماتیک بدون نیاز انرژی و سوخت های فسیلی مطابق با استانداردهای جهانی موفق به دریافت کمک هزینه کانادا و مجوز توسعه طرح در کشور کانادا شد.

رئیس پارک علم و فناوری همدان گفت: پیش از این رویداد، طرح نامبرده با تولید ۳۰۰ محصول در کشور بدون ضایعات و ساخت دستگاه های تمام اتوماتیک در مرکز کارآفرینی و نوآوری شهرستان نهاوند (مستقر در آموزشکده فنی و حرفه‌ای حاج حشمت شهبازی) تابعه پارک علم و فناوری استان همدان در سطح رشد پذیرش شده است.

کزازی یادآور شد: دولت کانادا نیز این واحد فناور را مورد پذیرش و حمایت قرار داده است.

به گزارش ایرنا، از تعداد ۷۲ شرکت دانش‌بنیان فعال در استان همدان ۴۰ شرکت در پارک علم و فناوری همدان مستقر هستند و نیز از تعداد ۳۴۰ واحد فناور پذیرش شده در مراکز نوآوری و رشد تابعه پارک علم و فناوری استان همدان ۱۸۰ واحد فناور در مرکز رشد همدان استقرار دارند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا