حضور دانش‌بنیان‌های ایران در نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و تکنولوژی نوین استانبول

۱۳ شرکت دانش‌بنیان در قالب غرفه اختصاصی در نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و تکنولوژی نوین استانبول (imex ۲۰۲۳) به عرضه محصولات و نمایش توانمندی‌های خود می‌پردازند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از آنا، نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و تکنولوژی نوین استانبول (imex ۲۰۲۳) از پنجشنبه ۲۳ شهریورماه به مدت ۴ روز در استانبول برگزار می‌شود و ۱۳ شرکت دانش‌بنیان در قالب یک غرفه اختصاصی به عرضه محصولات و نمایش توانمندی‌های خود می‌پردازند.

در این پاویون که با حمایت صندوق نوآوری برپا خواهد شد، ۱۳ شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه فناوری اطلاعات، جدیدترین محصولات و دستاورد‌های خود را در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهند.

کامپیوتر و لوازم جانبی، موبایل، فناوری ۵G، واقعیت مجازی (VR)، واقعیت افزوده (AR)، واقعیت ترکیبی (MR)، اینترنت اشیا (IoT)، هوش مصنوعی، فناوری بلاک چین، ربات و رباتیک، پردازش ابری، امنیت سایبری، بیومتریک، بیوتکنولوژی، چاپ سه‌بعدی، داده‌های بزرگ (Big Data)، ابزار پوشیدنی، تجهیزات صوتی قابل‌حمل، باتری و منبع تغذیه، قطعات الکترومکانیکی و اپتوالکترونیک، از جمله محصولات و خدماتی است که در نمایشگاه ۲۰۲۳ imex به نمایش گذاشته می‌شود.

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوریو شکوفایی ریاست جمهوری در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های دائمی‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی غرفه است.

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا