درباره اعطای گرنت رشد پارک فاوا با همکاری مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی دزفول

سرپرست مرکز فناوری و تجاری‌سازی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول از همکاری پارک فاوا (پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات) با مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول خبر داد و گفت: پارک فاوا نسبت به ارائه ۵۰ گرنت حمایت از توسعه فناوری به شرکت‌های نوپای عضو شبکه تاد اقدام کرده است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، دکتر میلاد ستاره در این خصوص اظهار کرد: با توجه به عضویت مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه صنعتی دزفول در شبکه تاد متشکل از پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد و شتاب‌دهنده‌های کشور و با توجه به مأموریت پارک فاوا (پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات) در راستای کمک به ایجاد شرکت‌های فناور، با همکاری مرکز کارآفرینی و نوآوری این دانشگاه از شرکت‌های نوپا حمایت می‌شود.

وی با اشاره به اهداف این همکاری گفت: با توجه به اهمیت حمایت از دستیابی به فناوری‌های مورد نیاز در شبکه ملی اطلاعات، پارک فاوا نسبت به ارائه ۵۰ گرنت حمایت از توسعه فناوری به شرکت‌های نوپای عضو شبکه تاد اقدام کرده است.

سرپرست مرکز فناوری و تجاری‌سازی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول ادامه داد: متقاضیان دریافت این حمایت‌ها می‌توانند در صورت تمایل به همکاری و بهره‌مندی از مزایای برنامه‌های فوق، دستورالعمل و کاربرگ‌های مربوطه را دانلود و پس از تکمیل، در سامانه پارک و فاوا ثبت نام کنند.

ستاره بیان کرد: ثبت‌نام متقاضیان حداکثر تا پایان وقت اداری ۱۰ شهریورماه پذیرفته خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی  https://ict-park.ir/fa/page/۲۲۱ مراجعه کنند.

انتهای پیام

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا