آغاز نخستین اجلاس دبیران استانی در حوزه شبکه کارآفرینی در زنجان

نخستین اجلاس دبیران استانی در حوزه شبکه کارآفرینی و اشتغال‌پذیری در زنجان شروع به‌کار کرد.

به گزارش کارآفرینی پرس نقل از تسنیم، نخستین اجلاس دبیران استانی در حوزه شبکه کارآفرینی و اشتغال‌پذیری یکم و دوم شهریورماه به میزبانی زنجان برگزار می‌شود. در همین راستا صبح روز چهارشنبه مراسم افتتاح این همایش با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در افتتاح نخستین اجلاس دبیران استانی ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه صفر اظهار داشت: نقش حضرت زینب(س) را پس از واقعه عاشورا نباید کم‌رنگ جلوه دهیم؛ این مقام به خوبی همانند یک رسانه توانست مصیبت عاشورا را به مردم اطلاع رسانی کند و حتی توانست با تشریح واقعیت‌ها به خوبی به مردم حق و باطل را نشان دهد.

وی با بیان اینکه در برهه زمانی کنونی هم تشخیص حق و باطل دشوار شده است، عنوان کرد: دشمنان هم دقیقاً با استفاده از رسانه‌هایشان به دنبال این هستند که جای حق و باطل را تغییر دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان  به موضوع مهم جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: دشمن و نظام سلطه از قدرت جمهوری اسلامی می‌ترسد و سعی دارد با استفاده از رسانه‌های بین‌المللی خود ، به جوانان کشورمان آن چیزی را که می‌خواهد خوراک دهد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در چهار دهه گذشته گفت: سر و صداهای دشمن این موضوع را به خوبی ثابت می‌کند چون که ایران قوی در حال حرکت است. کشوری که یک روز به آن سیم خاردار نمی‌فروختند ، امروز التماسش می‌کنند که فلان تجهیزات پیشرفته را به برخی کشورها نفروشد.

رفیعی تأکید کرد: ما باید بدانیم در کجا قرار داریم به کجا حرکت می‌کنیم. باید مسیرمان را با قدرت ادامه دهیم و به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اجلاس دبیران استانی در حوزه شبکه کارآفرینی گفت: این موضوع یکی از موضوع‌های مهم است و سرمایه کشور ما به نیروی انسانی و جوانان خود است. باید از توانمندسازی حمایت کرد و با هم افزایی بین تشکل‌ها و دبیران مختلف و استفاده از ظرفیت های مختلف به پیشرفت خوب برسیم.

رفیعی گفت: کارآفرینی از اسمش کاملاً واضح است و امروزه باید به سمت کارآفرینی و تولید اشتغال و توامندسازی جامعه هدف حرکت کرد‌. یکی آرمان‌‌های نظام این است که به مردمی سازی نزدیک شود.

هدف از برگزاری اجلاس اجرای ایده‌های خلاقانه است

جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از میزبانی زنجان شهر کریمان برای این اجلاس گفت: یک سوم استان زنجان جوان هستند و این یک فرصت بزرگ برای استان است.

وی با بیان اینکه جوانان زنجانی در بسیاری از حوزه‌ها خلاق هستند گفت: بسیاری از فروشگاه‌ها و تاکسی‌های اینترنتی کشور توسط این زنجانی‌ها ابداع شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اقدامات خوب سمن‌ها گفت: هدف از برگزاری این اجلاس این است تا دبیران استانی شبکه کارآفرینی با ایجاد هم افزایی حول محور کارآفرینی تعاملات فی مابینی داشته باشند تا در نهایت ایده‌هایی ارائه و به مرحله اجرا برسد و قطعاً دستاورد آن برای کل کشور خواهد بود. فلسفه برگزاری این اجلاس است که نتایج و دستاورهای آن به اشتغالزایی پایدار ختم شود.

وی گفت: زمان آن گذشته است که یک جوان به تحصیل برود و پس از فارغ‌التحصیلی انتظار داشته باشد در یک دستگاه دولتی مشغول به‌کار شود. امروزه با استفاده از ظرفیت سمن‌ها، ایده‌هایی قابل اجرا هست که اشتغالزایی پایداری برای کشور خواهد داشت.

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
تسنیم

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا