بعضی از برندهای جهانی مدیریت بهره‌وری خود را به هوش مصنوعی می‌سپارند

برخی از بزرگ‌ترین تبلیغ‌کنندگان جهان، از جمله، غول غذایی نستله در حال آزمایش استفاده از نرم‌افزارهای هوش مصنوعی مولد مانند چت جی پی تی و دال‌ای برای کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری هستند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از آنا، برخی از بزرگ‌ترین تبلیغ‌کنندگان جهان، از جمله، غول غذایی نستله در حال آزمایش استفاده از نرم‌افزارهای هوش مصنوعی مولد مانند چت جی پی تی و دال‌ای برای کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری هستند.

اما بسیاری از شرکت‌ها نسبت به خطرات امنیتی و کپی‌رایت و همچنین خطرات سوگیری‌های ناخواسته ایجاد شده در اطلاعات خام تغذیه کننده نرم‌افزار محتاط هستند، به این معنی که انسان‌ها در آینده نزدیک بخشی از این فرآیند باقی خواهند ماند.

هوش مصنوعی عمومی که می‌تواند برای تولید محتوا بر اساس داده‌های گذشته مورد استفاده قرار گیرد، در طول یک سال گذشته به یک شعار تبدیل شده و توجه عموم را به خود جلب کرده و توجه بسیاری از صنایع را به خود جلب کرده است.

تیم‌های بازاریابی امیدوارند که این کار به روش‌های ارزان‌تر، سریع‌تر و تقریباً نامحدود برای تبلیغ محصولات منجر شود.

مدیران دو شرکت برتر کالا‌های مصرفی و بزرگ‌ترین آژانس تبلیغاتی جهان به رویترز گفتند: سرمایه‌گذاری در حال حاضر در بحبوحه انتظاراتی که هوش مصنوعی می‌تواند برای همیشه نحوه عرضه محصولات به بازار را تغییر دهد، در حال افزایش است.

از این فناوری می‌توان برای ایجاد متن، تصویر و حتی کد کامپیوتری به‌ظاهر اصلی، بر اساس آموزش، به جای دسته‌بندی یا شناسایی ساده داده‌ها مانند دیگر هوش مصنوعی‌ها استفاده کرد.

(WPP)، بزرگ‌ترین آژانس تبلیغاتی جهان، در حال همکاری با شرکت‌های کالا‌های مصرفی از جمله نستله و موندلز سازنده اوریو است.

به گفته مارک رید، مدیرعامل این شرکت از هوش مصنوعی مولد در کمپین‌های تبلیغاتی استفاده می‌کند، استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند صرفه‌جویی چشمگیری برای شرکت به همراه داشته باشد.

در هند نیز در یک کمپین کدبری مبتنی بر هوش مصنوعی با ستاره بالیوود، شاهرخ خان همکاری کرد و تبلیغاتی تولید کرد که این بازیگر را نشان می‌داد و از رهگذران می‌خواست که از ۲۰۰۰ فروشگاه محلی خرید کنند.

کسب‌وکارهای کوچک از یک سایت کوچک برای تولید نسخه‌هایی از تبلیغات دارای فروشگاه خود استفاده می‌کردند که می‌توانست در رسانه‌های اجتماعی و سایر پلتفرم‌ها منتشر شود.

بر اساس گزارش WPP، حدود ۱۳۰،۰۰۰ تبلیغ با حضور ۲۰۰۰ فروشگاه ایجاد شد که ۹۴ میلیون بازدید در یوتیوب و فیسبوک به دست آوردند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا