شعاع اثرگذاری فعالیت‌های دانش‌بنیان در سیستان و بلوچستان توسعه می‌یابد

دستیار معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: توسعه و گسترش فعالیت و فضاهای دانش‌بنیان در سیستان وبلوچستان یک اولویت و ضرورت مهم است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از تسنیم، محمد جواد صدری مهر که به همراه تعدادی از معاونین و مدیران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به سیستان و بلوچستان سفر کرده، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از این سفر کاری، جمع‌بندی و احصا اولویت‌ها در راستای توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری در استان است.

دستیار معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افزود: در همین راستا معاونین این مجموعه و مدیران ستادها عازم این استان شده و به سه شهرستان زابل، چابهار و زاهدان سفر خواهند کرد و از نزدیک آخرین وضعیت این شهرستان ها را ارزیابی و در خصوص توسعه و گسترش فضاهای دانش بنیان آنها نیز تصمیم‌گیری خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه هدف از این سفر توسعه شعاع اثرگذاری فعالیت‌های دانش‌بنیان در سیستان و بلوچستان است، ادامه داد: این هیات در سفر به زاهدان ضمن بازدید از پارک علم و فناوری استان و همچنین طرح توسعه پردیس اقتصاد دیجیتال و پردیس دانش بنیان، در خصوص طرح ناحیه نوآوری مرکز استان نیز بحث و تبادل نظر خواهند داشت.

دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری در ساماندهی و توسعه زیرساخت‌های فناوری و نوآوری تصریح‌کرد: اعضای معاونت علمی ریاست جمهوری همچنین ضمن بازدید از بخش‌های مختلف پارک در سه شهرستان مدنظر، جلساتی با واحدهای فناور و دانش بنیان خواهند داشت و از نزدیک در راستای رفع موانع و تنگناهای تجاری‌سازی فعالیت‌ها، نشست‌های تخصصی خواهند داشت.

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
تسنیم

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا