درباره واگذاری کارگزاری‌های تعیین و ثبت شرکت‌های دانش‌بنیان به کارخانه نوآوری

دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور، گفت: با مدیرکارخانه‌ نوآوری مشهد، در خصوص واگذاری کارگزاری‌های تعیین و ثبت شرکت‌های دانش‌بنیان به کارخانه صحبت‌ شد که امیدوارم به سرانجام برسد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از تسنیم، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدجواد صدری‌مهر امروز در حاشیه بازدید از کارخانه نوآوری شهرداری مشهد، اظهار داشت: کارخانه نوآوری در چندسال گذشته یکی از فعال‌ترین بخش‌های خصوصی و نوآوری در کشور بوده و بعد از زحمات چندساله به همت شهرداری مشهد، خروجی خوب و قابل‌قبولی داشته است.

وی افزود: کارخانه نوآوری یکی از بهترین اماکنی که است با حفظ حالت تاریخی و نوستالژیک خود، به محلی برای حضور جوانان این شهر تبدیل شد تا خلاقیت و نوآوری خود را رشد و ایده ها را به محصول تبدیل کنند.

دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری در ساماندهی و توسعه زیرساخت‌های فناوری و نوآوری با اشاره به اینکه خلق نوآوری موجب رشد کشور می شود، بیان کرد: لذا اقدام شهرداری مبنی بر ایجاد کارخانه نوآوری واقعا قابل تقدیر است.

صدری‌مهر خاطرنشان کرد: در جلسه امروز مطلع شدیم ساختمان دو و سه کارخانه نوآوری در حاشیه شهر و مناطق کم‌برخوردار در حال احداث است تا شهروندان این مناطق نیز از این خدمت برخوردار شوند که خبر بسیار خوبی است؛ ما نیز در معاونت علمی ریاست جمهوری اعلام آمادگی کردیم تا تمام توان خود را در اجرای این پروژه به کار گیریم.

وی اضافه کرد: به صورت جد پیگیر موضوع واگذاری کارگزاری‌های تعیین و ثبت شرکت‌های دانش‌بنیان به کارخانه نوآوری در ساختار اقتصادی و دولتی هستیم تا این بازارها گسترش پیدا کند زیرا رشد شرکت‌ها به معنای رشد فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در کشور است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
تسنیم

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا