کانون و کارگروه ویژه کارآفرینان در استان البرز تشکیل شد

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در تعاقب حمایت از کارفرمایان و و رفع موانع کارآفرینان، چرخ های اقتصاد به گردش در می آید و بسترهای اشتغال استان تقویت می شود.

به گزارش کارآفرینی پرس، مجتبی عبداللهی، در اولین جلسه هیات امنا کانون کارآفرینان برتر رسمی استان البرز که در سالن جلسات استانداری با حضور معاون اقتصادی استاندار و مدیران کل تعاون کار و رفاه اجتماعی به اقتصاد و دارایی استان البرز برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران وفادارش، افزود: پویایی نخبگان استان در حوزه کارآفرینی و اقتصاد، مغتنم و ارزشمند است.

وی ادامه داد: تدبیر و هم اندیشی در راستای حمایت از کارآفرینان، کارفرمایان و شاغلان از جمله اهداف این گردهمایی است.

عبداللهی گفت: یکی از رویکردهای مهم این هیات، چاره اندیشی در خصوص ایجاد بسترهای لازم اتصال کارجویان به شهرک های صنعتی استان است.

وی افزود: دولت محترم سیزدهم توجه ویژه ای به حمایت از صاحبان مشاغل و کارآفرینان دارد از این رو در جهت اهداف دولت برای این منظور درصدد هستیم کانون‌ و کارگروه کارآفرینان را تشکیل دهیم.

استاندار البرز گفت: در تعاقب حمایت از کارفرمایان و و رفع موانع کارآفرینان، چرخ های اقتصاد به گردش در می آید و بسترهای اشتغال استان تقویت می شود.

گفتنی است جلسات مجمع کانون کارآفرینان برتر استان به صورت ماهانه و جلسات هیئت امنای این کانون به صورت سه ماهه به منظور ارائه خدمات به صنعتگران تولید کنندگان و کارفرمایان البرزی برگزار خواهد شد.

هیئت امنا متشکل از چهارده نفر با ترکیب زیر است: استاندار به عنوان رئیس هیئت امنا ، مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت استان ، امور اقتصاد و دارایی ، روسای سازمان های جهاد کشاورزی و مدیریت و برنامه‌ریزی استان، رئیس مجمع نمایندگان استان و رییس اتاق بازرگانی می باشند.


ترکیب فعلی هیئت مدیره کانون استان نیز آقایان رضا رضایی رییس، شهرام پورزارع نایب رییس اول، داود یعقوبی نایب رییس دوم ، داود طهماسبی خزانه دار و دبیر کانون ، جلیل دیانت پی و  حمیدرضا حق سیرت به عنوان دیگر اعضای هییت و رئیس انجمن صنفی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان نیز عضو دیگر این کانون هستند.

در پایان نیز احکام اعضای هیات امنای کارآفرینان برتر استان توسط استاندار البرز اعطا شد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
اداره کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا