مرکز رشد مشترک پارک زیست‌فناوری راه‌اندازی خواهد شد

قرارداد راه‌اندازی مرکز رشد مشترک پارک زیست‌فناوری با دانشگاه پیام نور در راستای توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری جزیره قشم منعقد شد.

 به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از آنا، محمد شریف رنجبر رئیس پارک زیست‎‌فناوری خلیج فارس قشم با اشاره به انعقاد قرارداد راه اندازی پغارک زیست فناوری گفت: این قرارداد بین پارک و دانشگاه پیام نور با هدف توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری جزیره قشم و گسترش ارتباط دانشگاه با صنعت منعقد شد.

رئیس پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم با اشاره به اینکه مراکز رشد از جمله محور‌هایی هستند که در راستای توسعه قرار دارند بیان کرد: با ایجاد مرکز رشد مشترک می‌توان فعالیت‌های حوزه فناوری را افزایش و آن‌ها را در مسیر دانش‌بنیان شدن قرار داد.

وی اظهار داشت: پارک و دانشگاه با راه‌اندازی این مرکز رشد مشترک تلاش می‌کنند زمینه شکوفایی و حمایت از خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی برای جوانان مبتکر و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در جزیره قشم و همچنین تجاری‌سازی دستاورد‌های تحقیقاتی و توسعه کسب‌وکار‌های کوچک و متوسط دانش‌بنیان را فراهم کنند. بعد از این فراخوان جذب، مراحل پذیرش، استقرار و پشتیبانی از واحد‌های فناور با مدیریت مرکز رشد مشترک انجام می‌شود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا