ارائه محصولات دانش‌بنیان دانشگاه آزاد در نمایشگاه خدمات کسب و کار

سرپرست دانشگاه آزاد ارومیه هدف از حضور در نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار را ارائه توانمندی شرکت‌های مستقر در مرکز رشد و مراکز تحقیقاتی این دانشگاه عنوان کرد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از آنا، محمدرضا ولیلو سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی و واحد ارومیه در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار ارومیه گفت: ارائه توانمندی شرکت‌های مستقر در مرکز رشد و مراکز تحقیقاتی دانشگاه، جلب سرمایه‌گذار برای محصولات دانش‌بنیان شرکت‌های دانشگاه آزاد اسلامی و عقد تفاهم‌نامه با سازمان‌های دولتی و خصوصی در زمینه فعالیت‌های مشترک علمی و پژوهشی از اهداف دانشگاه آزاد برای حضور در این نمایشگاه بود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به منظور ارائه آخرین دستاوردها، خدمات و توانایی‌های منحصربه‌فرد حوزه کسب و کار و معرفی خدمات شرکت‌ها و مؤسسات ارائه دهنده خدمات کسب و کار برگزار شد، عنوان کرد: چهار غرفه از مجموع ۳۰ غرفه این نمایشگاه متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی بود.

ولیلو ادامه داد: مرکز رشد، مراکز تحقیقاتی هوش مصنوعی، آنتن و مایکروویو، روانشناسی، دانشکده مهارت و کارآفرینی و مرکز توانمندسازی، چهار غرفه مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در این نمایشگاه را تشکیل دادند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم برگزاری این‌ نمایشگاه در راستای فرهنگ‌سازی و توانمندسازی خدمات کسب و کار، تقویت و ارتقای دانش ارائه‌کنندگان خدمات کسب و کار به‌منظور رقابت در عرصه ملی و منطقه‌ای و کمک به شکل‌دهی ساختار هوشمند خدمات کسب و کار در استان مؤثر واقع شود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا