کنفرانس «مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار» برگزار خواهد شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان از برگزاری چهارمین کنفرانس ملی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از آنا، مهدی منصوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با اعلام برگزاری چهارمین کنفرانس ملی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار اظهار کرد: با همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل آموزش وپرورش استان سمنان، چهارمین کنفرانس ملی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار روز چهارشنبه ۲۱ تیر جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار می‌شود.

منصوری بیان کرد: این همایش فرصت مناسبی برای مبادله ایده‌ها، نوآوری‌ها وعصر جدیدی در همکاری دانشگاهیان، متخصصان و مشاورانی است که در حوزه تحقیق، مدیریت، توسعه، نوآوری وکارآفرینی در کسب و کار در بخش‌های خصوصی، تعاونی، دولتی و سازمان‌های مهارتی فعالیت می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان بیان کرد: این کنفرانس به موضوعات بین رشته‌ای نیز نگاه ویژه‌ای داشته که می‌توان به عنوان ابزاری برای نوآوری وکارآفرینی در نوآوری‌های اجتماعی وکارآفرینی، کارآفرینی زنان، کارآفرینی روستایی، خانواده‌ها و گروه‌های اقلیت و نوآوری و کارآفرینی در شهر‌های هوشمند تبدیل شود.

منصوری گفت: کنفرانس ملی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار توسط مرکز تحقیقات کارآفرینی و ایده پردازی و تجاری سازی دانشگاه آزاد اسلامی با حمایت کمیسیون ملی یونسکو در ایران، موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) و پایگاه اینترنتی مرجع دانش سیویلیکا در استان سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش آنا، این همایش با حضور مؤثر واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی شهریار، آق قلا، شاهرود، دامغان، گرمسار، مهدی شهر و مرکز صباشهر، دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان (کارستان)، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی سمنان، صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۱ تیر در سالن آمفی تئاتر فرزانگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار می‌شود.

سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استانداری سمنان، دانشگاه جامع علمی کاربردی، مرکز آموزش عالی پالنده صاف، شرکت شهرک‌های صنعتی، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای، کمیته امداد امام خمینی (ره)، نیروی انتظامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شرکت برق منطقه‌ای سمنان و شرکت زرکاوان کیان از دیگر حامیان این کنفرانس علمی هستند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا