نخستین نشست مشترک اعزام نیروی کار ایرانی به قطر برگزار شد

نخستین نشست مشترک اعزام نیروی کار ایرانی به قطر پیرامون اجرایی نمودن توافق‌نامه‌ها و تفاهم‌نامه‌های منعقده فی مابین وزارت تعاون، کار و رفاه ج.ا. ایران و وزارت کار قطر با حصور دکتر کریمی بیرانوند معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال و آقای امید ملک مدیر کل توسعه نهادهای اشتغال و هدایت نیروی کار با محمد حسن العبیدلی معاون اشتغال وزارت کار قطر و هیات همراه روز یک شنبه مورخ چهارم تیرماه 1402 در هتل اسپیناس تهران برگزار شد.

به گزارش کارآفرینی پرس، در این نشست، که در فضایی صمیمانه برگزار شد، طرفین ضمن اعلام آمادگی برای اجرایی نمودن مفاد تفاهم‌نامه‌های گذشته، بر ادامه همکاری پیرامون اعزام نیروی کار ماهر و نیمه ماهر ایرانی ایرانی و آموزش‌های مهارتی تاکید کردند.

دکتر کریمی بیرانوند با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به قطر در سال 1400، اعلام داشتند که این وزارتخانه آمادگی خود را در زمینه تبادل اطلاعات و تجارب پیرامون نظام اطلاعات بازار کار، زیست بوم اشتغال، آموزش‌های مهارتی و اعزام نیروی کار آموزش دیده ایرانی به قطر اعلام می‌دارد.

آقای حسن العبیدلی معاون اشتغال وزارت کار قطر، ضمن تشکر از مسئولین وزارت کار ایران برای استقبال از هیات قطری افزود: حضور هیات قطری در ایران به منظور ساماندهی نیروی کار متخصص و ماهر ایرانی برای حضور در بازار کار قطر به ویژه در حوزه‌های پزشکی، حمل و نقل، میهمانداری و … است.

وی افزود: ما نظام صدور روادید را برای نیروی کار خارجی به روز کردیم و مایلیم نیروی کاری را که دارای مهارت و تخصص هستند و نیز سرمایه‌گذاران را جذب کنیم.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
روابط عمومی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا