انتخاب کریم کیا کجوری به عنوان عضو هیئت‌مدیره انجمن علمی نوآوری و کارآفرینی ایران

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی به‌عنوان یکی از اعضای هیئت‌مدیره انجمن علمی نوآوری و کارآفرینی ایران انتخاب شد.

 به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از آنا، نشست مجمع عمومی سالانه انجمن علمی کارآفرینی و نوآوری ایران با حضور جهانگیر یداللهی فارسی، رئیس و علی داوری معاون دانشکده کارآفرینی و جمعی از استادان و شرکت‌کنندگان در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار شد و پس از رأی‌گیری، هیئت رئیسه و اعضای هیئت مدیره این انجمن انتخاب شدند.

در این مراسم کریم کیاکجوری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی و عضو هیئت علمی گروه مدیریت این واحد دانشگاهی و تنها نماینده دانشگاه آزاد اسلامی در این انتخابات با اخذ ۳۴ رأی به‌عنوان عضو اصلی هیئت مدیره این انجمن انتخاب و معرفی شد.

مصطفی رضوی و رضا محمدکاظمی از دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، علی نائیجی از دانشگاه شهید بهشتی، حسن عظیمی از وزارت تعاون، منصور خاکی از وزارت اقتصاد و زهرا صادقنیا از بخش خصوصی به‌عنوان دیگر اعضای اصلی هیئت‌مدیره انجمن علمی کارآفرینی و نوآوری کشور انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش آنا، انجمن کارآفرینی و نوآوری ایران در سال‌های ابتدایی تشکیل دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در سال ۸۶ با هدف انجام امور علمی و ترویجی در راستای توسعه فرهنگ کارآفرینی و نوآوری در کشور و با مشارکت اعضای هیئت علمی و متخصصان کارآفرینی فعالیت می‌کرد که پس از یک توقف چندساله در دی ماه ۹۸ فعالیت آن دوباره از سر گرفته شد. اهم فعالیت‌های این انجمن، برگزاری کارگاه‌ها و همایش‌های ملی و بین‌المللی و تأسیس فصلنامه علمی پژوهشی کارآفرینی و نوآوری و… بوده است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا