بررسی مشکلات ۱۰۰ کارآفرین و فعال اقتصادی فارس

استاندار فارس در قالب میز خدمت ویژه صنعتگران و کارآفرینان به شنیدن مشکلات ۱۰۰ نفر از فعالان اقتصادی پرداخت و دستورات لازم را برای حل مسائل و مشکلات پیش روی اشتغال آفرینان صادر کرد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایلنا، محمدهادی ایمانیه در حاشیه برپایی سومین میز خدمت تخصصی صنعتگران استان که با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط در شهرک صنعتی شیراز برگزار شد، گفت: شهرک‌های صنعتی استان یکی از امیدهای بسیار جدی استان برای جهش در تولید و اشتغال است؛ وظیفه خود می‌دانم در کنار صنعتگران باشم تا مشکلات تولیدکنندگان، صنعتگران، کارآفرینان و اشتغال گران رفع شود.

 ایمانیه، عمده مشکلات مطرح شده در این میز خدمت را مباحث مربوط به زیر ساخت‌های واحد‌های صنعتی شامل آب و برق عنوان کرد و افزود: طبق توافقی که با وزارت نیرو شده است تا چند روز آینده مشکل برق حل می‌شود و مقرر شد که مشکل آب نیز، توسط آبفای استان مرتفع شود.

وی ادامه داد: مشکلاتی مربوط به تأمین اجتماعی، مالیات و تسهیلات نیز مطرح شد که حدود ۶۰ درصد موارد مطرح شده در همین جلسه میز خدمت حل و فصل شد.

استاندار فارس با اشاره به پیگیری پرداخت تسهیلات از بانک‌ها، گفت: این مبحث در سطوح کشوری پیگیری می‌شود؛ مقرر شده است تا دو ماه آینده در نشستی با مدیران عامل بانک‌هایی که تسهیلات کمتری پرداخت کرده‌اند، وضعیت پرداخت‌ها بررسی و مشکل بر طرف شود.

وی تصریح کرد: مباحث رفاهی شاغلین این مجموعه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. اقدامات خوبی تا کنون صورت گرفته؛ دو موضوع ورزش و سلامت در دستور کار است که با جلسه مشترک رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سرپرست ورزش و جوانان استان در جهت حل مشکلات این حوزه اقدام خواهیم کرد.

میز خدمت استاندار فارس با صنعتگران هر فصل یکبار برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایلنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا