طرح روستای نوفن از شرکتهای دانش‌بنیان حمایت می کند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیر توسعه زیست بوم کسب و کار صندوق کارآفرینی امید گفت: از سال گذشته طرح روستای “نوفن” در استانها توسط این صندوق آغاز شده و تلاش می‌شود با برگزاری استانی این رویداد ،تولید محصولات فناور را در جهت حل مشکلات کسب و کارهای روستایی شناسایی و حمایت های مادی و معنوی از شرکت های دانش بنیان انجام گیرد.

به گزارش کارآفرینی پرس، “محمد صادق حسنی” روز سه شنبه در حاشیه رویداد هم‌اندیشی انتقال فناوری به روستاها (روستای نوفَن) در یاسوج اظهار کرد: امروز چهاردهمین رویداد روستاهای نوفن با هدف انتقال فناوری ها و تکنولوژی به کسب و کارهای روستایی برگزار شد.

وی افزود: این رویداد تلاش می کند که در کل کشور و استانها ظرفیت شرکت های دانش بنیان و دارای محصول فناوری را شناسایی و در اختیار کسب و کارهای روستایی قرار دهند.

مدیر توسعه زیست بوم کسب و کار صندوق کارآفرینی امید تصریح کرد: هدف کلی این طرح افزایش بهره وری و ارزش افزوده برای کسب و کارهای روستایی است.

حسنی تاکید کرد: برای انجام این مهم استانها به صورت مجزا بررسی می شوند چون ظرفیتها و منابع استانها متفاوت است.

وی بیان کرد: همچنین طرحی را از سال گذشته معاونت روستایی ریاست جمهوری با عنوان مدار ( مولد، دانش بنیان و اشتغال آفرین و روستایی) آغاز کرد.

مدیر توسعه زیست بوم کسب و کار صندوق کارآفرینی امید ادامه داد: این طرح با هدف شناسایی شرکتهای دانش بنیان و کمک به توسعه فعالیتهای این شرکتها انجام شد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا