فرزاد مخلص‌الائمه: استان مرکزی موفق به کسب رتبه دوم اشتغالزایی شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

استاندار مرکزی از کسب رتبه دوم این استان در شاخص ترکیبی اشتغال در سال 1401 در کشور خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از فارس، فرزاد مخلص‌الائمه، در اراک اظهار کرد: بر اساس آمار اخیر اعلام شده از سوی شورای اشتغال کشور، استان مرکزی در شاخص‌های ترکیبی موفق به کسب رتبه دوم اشتغالزایی در بین استان‌ها کشور شد.

 وی تصریح کرد: این استان با رشد 3.2 درصدی در ایجاد اشتغال سال 1401 نسبت به سال 1400، موفق به کسب این رتبه شده است که به زودی شاخص‌های این ارزیابی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

 استاندار مرکزی با بیان اینکه تعهد اشتغالزایی استان در سال گذشته ۲۳ هزار و ۸۳۶ نفر بود که با تلاش‌های صورت گرفته ضمن تحقق کامل این میزان، بالاتر از تعهد ایجاد شده اشتغالزایی صورت گرفته بیان کرد: عملکرد استان 14 درصد  بالاتر از تعهد بوده است که قرار گرفتن استان در جمع پنج استان برتر کشور حاصل تلاش بی‌وقفه مدیرانی استانی است که جای تقدیر دارد.

مخص‌الائمه گفت: استان در سال گذشته با احیای واحدهای راکد موفق به ایجاد یک هزار و 160 فرصت شغلی شد.

وی افزود: امیدواریم سال جاری نیز بتوانیم با تلاش‌های خستگی ناپذیر مدیران استانی جز استان‌های برتر کشور در ایجاد اشتغال و سایر شاخصه‌ها قرار بگیریم.

استاندار مرکزی همچنین پیرامون اطلاعات غلط منتشر شده در فضای مجازی در رابطه با اشتغال‌زایی استان‌های کشور در سال ۱۴۰۱ گفت: این جدول منبع رسمی و مشخص ندارد، و آمارضدو نقیضی را ارائه کرده، چرا که ایجاد اشتغال  ایجاد شده در استان بالاتر از تعهد بوده و بر اساس کد ملی قابل راستی آزمایی است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
فارس
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا