واحد فناور مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل عنوان کارآفرین برتر را کسب کرد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون فناوری مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: در مراسم تجلیل از منتخبین جامعه کار و تولید استان اردبیل، شرکت دانش‌بنیان «تعاونی پژوهشگران داروی سبز» از واحدهای مستقر در مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل به عنوان کارآفرین برتر استان اردبیل انتخاب و معرفی شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، مهران محمدی ۳۱ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم تجلیل از منتخبین جامعه کار و تولید (کارگر،کارگروه و واحد نمونه – کارآفرین برتر) با حضور علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی برگزار شد و طی آن شرکت دانش بنیان «تعاونی پژوهشگران داروی سبز» به سرپرستی حجت اقبال از واحدهای مستقر در مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل مورد تجلیل قرار گرفت.

وی اظهار کرد: این شرکت که در شهرستان مشگین شهر فعالیت می کند، جزو واحدهای فعال مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل است که بصورت تعاونی در حال فعالیت بوده و توانسته طی سال ۱۴۰۱ تعداد ۲۵ نفر اشتغالزایی کند.

محمدی خاطرنشان کرد: این شرکت توانسته است با گسترش کارگاه و آزمایشگاه های مناسب و فعالیت‌های آموزش محور در حوزه های داروسازی، گیاهان دارویی و کلینیک گیاهی نقش موثری در کارآفرینی برای علاقمندان این حوزه ایفا نماید.

معاون فناوری مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل تصریح کرد: مدیران و کارشناسان این شرکت توانسته‌اند به نمونه های اولیه محصولات بهداشتی و دارویی مستخرج از گیاهان دارویی دست یابند که با طی مراحل اخذ مجوز بزودی شاهد ورود این محصولات در بازار سلامت خواهیم بود.

وی ابراز امیدواری کرد: شرکت دانش‌بنیان« تعاونی پژوهشگران داروی سبز» در سال ۱۴۰۲ بتواند تجاری‌سازی یک نوع محصول گیاهی را به اتمام رسانده و در توسعه اقتصادی و تامین سلامت در استان اردبیل نفش موثری ایفا نماید.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا