درباره حضور ۲۶ واحد فناور در فن‌نمایشگاه پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

۲۶ واحد فناور در فن‌نمایشگاه پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی در حوزه‌های مختلف از جمله برق، فناوری اطلاعات، علوم دریایی، صنایع نفت و گاز، روانشناختی و صنایع خلاق، محصولات خود را ارائه دادند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از آنا، فن‌نمایشگاه پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی با هدف تعامل و هم‌افزایی واحد‌های فناور با دانشگاهیان، ۲۵ اردیبهشت ماه با حضور دکتر رضایى‌فر؛ معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، آقا میرى؛ رئیس دانشگاه شهید بهشتى، دکتر مسعودى؛ رئیس پارک شهید بهشتى و جمعى از مدیران و دست‌اندرکاران حوزه فناورى و نوآورى برگزار شد.

در این فن‌نمایشگاه ۲۶ واحد فناور در حوزه‌های متنوع از جمله برق، فناوری اطلاعات، علوم دریایی، صنایع نفت و گاز، روانشناختی، صنایع خلاق، ضمن ارائه محصولات و خدمات خود به بازدیدکنندگان درباره ظرفیت‌های موجود برای جذب کارآموز صحبت کردند. در کنار امکان جذب کارآموز، ثبت‌نام در بوتکمپ‌ها و کارگاه‌های آموزشی به منظور توانمندسازی جهت اشتغال و کارآفرینی از اهداف اصلى برپایى این نمایشگاه بود.

در حاشیه این نمایشگاه از علاقمندان و صاحبان ایده برای حضور در طرح نوآ ۲ ثبت نام شد. نوآ ۲ با تاکید بر ایجاد انگیزه، نشاط، هم‌افزایی، آموزش و مشاوره نوآوران و کارآفرینان در جهت خلق شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در مراکز نوآوری دانشکده‌ها و پژوهشکده‌های دانشگاه شهید بهشتی با تأکید بر اقتصاد دانش‌بنیان و خلاق و پذیرش تیم‌های نوآور دانشجویی و تیم‌های فناور با تکیه بر این مهم از ایده‌های جذاب و نوآورانه استقبال می‌کند.

آشنایی دانشجویان و اعضای هیئت علمی با واحد مشاوره پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی از دیگر بخش‌های این نمایشگاه بود. مشاوره در زمینه راه‌اندازی و همکاری با واحد‌های فناور، کارورزی و کارآموزی در شرکت‌ها، استفاده از طرح دستیار فناوری و رویداد‌های کسب و کار، همکاری با مراکز نوآوری دانشکده و پژوهشکده‌های دانشگاه شهید بهشتی و بهره‌مندی از امکانات استارتاپ‌ها، بخش‌هایی از خدمات مشاوره‌ای این واحد هستند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا