«رویداد کارآفرینی و ورزشی کاپ شو» در زنجان برگزار خواهد شد

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در راستای عمل به شعار سال و تحقق فرمان مقام معظم رهبری «رویداد کارآفرینی و ورزشی کاپ شو» در زنجان برگزار می شود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از مهر، جواد بازرگان ظهر دوشنبه در نشست خبری به مناسبت برگزاری برنامه رویداد کارآفرینی ورزشی کاپ شو، گفت: رویداد کارآفرینی ورزشی کاپ شو فرصت خوبی است تا قشر جوان به این حوزه هدایت شوند و این رخداد در محورهای ورزش و صنعت، ورزش و گردشگری، ورزش و محیط زیست، ورزش و تغذیه، ورزش و آموزش و ورزش و بهداشت برگزار می‌شود.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان، ۱۴ شبکه تخصصی حوزه جوانان را در سراسر کشور ایجاد کرده است و بر این اساس هر استان متولی یکی از این شبکه‌ها شده که استان زنجان نیز متولی برگزاری شبکه کارآفرینی است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته این رویداد به صورت منطقه‌ای و با حضور استان‌های شمالغرب کشور برگزار می‌شود و استان‌های تهران، البرز، همدان، سنندج، آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و گیلان هم در این رویداد شرکت می‌کنند.

بازرگان افزود: رویداد کارآفرینی ورزشی کاپ شو به مدت یک روز از چهارم خرداد در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می‌شود که جوایز ایده‌های اول تا دوم به ترتیب ۱۲ و ۱۰ میلیون است و به سه ایده برتر نیز پنج میلیون تومان داده خواهد شد.

وی ادامه داد: علاقه مندان برای ثبت نام، ارسال طرح و ایده و سوالات با شماره ۰۹۳۹۰۵۴۶۲۹۸ تماس بگیرند و یا در پیام رسان ایتا، روبیکا و سروش به نشانی pajhouhesh@znsy.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
مهر

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا