از سکوی مجازی قانون جهش تولید دانش‌بنیان رونمایی شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سکوی مجازی قانون جهش تولید دانش‌بنیان در غرفه مرکز نوآوری قوه مقننه در نمایشگاه اینوتکس رونمایی شد.

 به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از صدا و سیما، پلتفرم مجازی قانون جهش تولید دانش‌بنیان روز پنجشنبه با حضور سیدمحسن دهنوی رئیس فراکسیون اقتصاد دانش‌بنیان و عضو هیات رئیسه مجلس، مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس و بابک حمیدیا رئیس مرکز نوآوری قوه مقننه در غرفه مرکز نوآوری و خانه خلاق قوه مقننه در نمایشگاه اینوتکس رونمایی شد.

رئیس فراکسیون اقتصاد دانش‌بنیان و عضو هیات رئیسه مجلس در توضیح این سکوی مجازی گفت: اینسکوی مجازی دارای تالار گفت و گویی است که مخاطبان و ذی نفعان می‌توانند در مورد چگونگی استفاده از مفاد قانون برای پیشبرد بهتر کارهایشان در زیست بوم فناوری بحث و گفتگو کنند و همچنین حاوی نمودار‌های خط زمان بندی است که شناسنامه قانون و وضعیت اجرای آن را نشان می‌دهد.

 سیدمحسن دهنوی همچنین چکیده و خلاصه‌ای از قانون و آیین‌نامه‌ها در این سکو قرار داده شده که امیدواریم به عنوان نخستین تجربه به موفقیت برسد.

وی اضافه کرد: این تجربه به عنوان نخستین بار در نظام قانونگذاری کشور طراحی و پیاده می‌شود و امیدواریم آن را بتوان به سایر قوانین تعمیم داد و درگاهی برای قوانین مهم به منظور آشنایی مخاطبان و ارتباط دوسویه طراحی کرد تا در جریان نواقص قوانین قرار بگیریم.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
صدا و سیما
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا