روح‌الله دهقانی فیروزآبادی: از ایده‌های خلاق و شرکت‌های نوپا حمایت می‌کنیم

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون علمی، فناوری رئیس‌جمهور گفت: وظیفه اصلی ما بسترسازی و حمایت از شرکت‌های نوپا، ایده‌های جدید و تیم‌های خلاق و نوآور است و همه جانبه این حمایت‌ها را خواهیم داشت.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از فارس، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، مدیر اجرایی و معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور در چهارمین روز از نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس 2023 و همزمان با اختتامیه این نمایشگاه، در حاشیه بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ اظهار کرد: نمایشگاه امسال بسیار پر شورتر از سال های گذشته برگزار شد و آنچه به خوبی مشهود است پر انرژی بودن نمایشگاه و حضور پررنگ شرکت های جدید است.

وی گفت: پس از دوره اپیدمی کرونا و کمرنگ شدن فعالیت‌ها امسال شاهد شور بیشتر استارت‌آپ‌ها در نمایشگاه و استقبال مردم از اینوتکس ۲۰۲۳ بودیم. شرکت‌‌های جدید و بزرگ فعالیت‌‌های بیشتر و پر رونق تری پیدا کرده و همه بخش‌ها جذاب است.

دهقانی فیروزآبادی در خصوص برنامه های معاونت علمی ریاست جمهوری برای حمایت از این بخش بیان کرد: وظیفه اصلی ما بسترسازی و حمایت از شرکت های نوپا، ایده های جدید و تیم های خلاق و نوآور است و همه جانبه این حمایت‌ها را خواهیم داشت.

معاون علمی، فناوری رئیس‌جمهور ادامه داد: اینجا بستر و زیرساختی برای شناختن و حمایت از شرکت‌های جدید است و در واقع اینوتکس یک دورهمی جهت پیداکردن مجموعه‌های خلاق و ارتباط گیری و همکاری با هم است. 

وی تاکید کرد: اینوتکس زیرساخت علمی مناسبی است برای یافتن بازیگران اصلی معاونت علمی ریاست جمهوری که در این فضا آنها را پیدا می‌کنیم.

دهقانی فیروزآبادی در پاسخ به این سوال که چه نظری در خصوص فینوتکس امسال داشته و آیا با توجه به گستردگی کار فینوتکس لازم است جدا از اینوتکس برگزار شود؟ گفت: اینوتکس و فینوتکس حتما باید در کنار هم برگزار شوند و جدایی آنها امکان ندارد چون بدون هم معنی ندارد. سرمایه گذاری رکن اصلی فعالیت شرکت‌ها است و امیدوارم پیوند این دو بخش آنقدر جدی باشد که هرگز جدا نشود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
فارس
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا