صادرات محصولات پارک علم و فناوری پردیس به ۴۰ کشور دنیا

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس پارک علم و فناوری پردیس عصر روز سه‌شنبه در مراسم افتتاحیه رویداد اینوتکس ۲۰۲۳ گفت: فرصت‌هایی که در چهار روز برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ وجود دارد، فرصت اشتغال، تجربه و فرصت آشنایی و همکاری و شبکه‌سازی را فراهم می‌کند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از آنا، مهدی صفاری‌نیا، با بیان اینکه برگزاری سالانه این رویداد به توسعه کمی و کیفی زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور کمک می‌کند، افزود: از دیگر فرصت‌های ایجادشده در این نمایشگاه، فرصت معرفی محصولات و خدمات فناورانه به بازار‌های داخلی و یافتن شرکا برای همکاری‌های بین‌المللی است.

صفاری‌نیا با عنوان اینکه مؤسس و متولی رویداد اینوتکس، پارک فناوری پردیس بوده است، ادامه داد: از ویژگی‌های جدید اینوتکس ۲۰۲۳، رونمایی از رویدادی جدید در حوزه تأمین مالی با عنوان «فینوتکس» است.

رئیس پارک فناوری پردیس اضافه کرد: این پارک تبدیل به یک منطقه نوآوری با زیست‌بوم کامل در ابعاد بین‌المللی شده است. در پارک پردیس صد‌ها هزار شرکت فناوری ایرانی و خارجی با بیش از ۹ هزار متخصص و ابعاد عملیاتی ۱۰۰ هزار هکتار فعال هستند و با اضافه شدن شهرک مسکونی نخبگانی، ابعاد جدیدی از نوآوری تشکیل شده است.

وی بیان کرد: پارک فناوری پردیس دارای شبکه بین‌المللی در ده‌ها سازمان است و محصولات پارک پردیس در ۴۰ کشور دنیا عرضه شده و به فروش می‌رسد. در آینده باید به مساحت ۵۰۰ هکتار برسیم؛ چراکه هلدینگ‌های جدید در حوزه دانش‌بنیان‌ها، کمپ‌های اختصاصی خود را در این منطقه نوآوری مستقر می‌کنند و امیدواریم سهم عمده‌ای از اقتصاد دانش‌بنیان در این منطقه نوآوری رقم بخورد.

به گزارش آنا، نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۳ از امروز سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت تا جمعه ۲۲ اردیبهشت در محل پارک فناوری پردیس در حال برگزاری است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا