نعمت‌الله رضایی: پرداخت تسهیلات کارآفرینی الکترونیکی شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رضایی گفت: تا سقف یک میلیارد تومان که عمده طرح‌های کارآفرینی را شامل می‌شود بدون مراجعه افراد تسهیلات پرداخت می‌شود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نعمت‌الله رضایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: صندوق کارآفرینی امید دو ویژگی مهم دارد اول اینکه حوزه فعالیتش طرح‌های خرد، کوچک، متوسط و معیشت محور است و دوم جامعه هدف آن با محوریت روستا‌ها و مناطق محروم است.

وی افزود: عمده کارگاه‌ها در کشور کارگاه‌های خرد، کوچک و متوسط هستند و از طرف دیگر جامعه روستایی در پهنه سرزمینی پراکنده شدند که برای ارائه خدمات به کارآفرینان و مردم باید به سمت تسهیل ارائه خدمات حرکت کنیم.

رضایی اظهار کرد: تسهیل ارائه خدمات باید همراه با شفافیت و کمک کننده به اشتغال و تولید در سال جاری باشد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: از سال گذشته الکترونیکی شدن کلیه فرآینده‌ها از جمله فرآیند‌های پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغالزا و تسهیلات برای وام‌های ضروری در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: به همه استان‌ها ابلاغ شد که ۱۰۰ درصد تسهیلات ضروری صندوق کارآفرینی امید بر بستر اینترنت انجام خواهد شد و طرح‌های اشتغالزا هم تا نیمه اول خردادماه صرفا از طریق اینترنت صورت خواهد گرفت.

رضایی در خصوص الکترونیکی شدن فرآیندها گفت:  الکترونیکی شدن فرآیندها ی صندوق کارآفرینی امید به این مفهوم است که هیچ فردی به صورت فیزیکی پذیرفته نخواهد شد و تمامی مراحل از جمله معرفی از دستگاه های اجرایی، احراز هویت، صلاحیت سنجی، افتتاح حساب، دریافت و پرداخت منابع، اخذ ضمانت و حتی امضاء افراد بر بستر اینترنت انجام خواهد شد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید اظهار کرد: تا سقف یک میلیارد تومان که عمده طرح‌های صندوق کارآفرینی امید را شامل می‌شود بدون مراجعه افراد تسهیلات پرداخت می‌شود و دستگاه‌های اجرایی امکان رصد روند پرداخت را دارند تا در صورت وجود کندی در این مسیر بتوانند مشکل را برطرف کنند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا