انتصاب مجتبی مدرس‌زاده به سمت مدیر برنامه ملی حمایت از توسعه بخش خصوصی و تولید دانش‌بنیان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

با حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری «مدیر برنامه ملی حمایت از توسعه بخش خصوصی و تولید دانش‌بنیان» منصوب شد.

به گزارش کارآفرینی پرس، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی  معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری، طی حکمی مجتبی مدرس‌زاده را به عنوان مدیر برنامه ملی حمایت از توسعه بخش خصوصی و تولید دانش‌بنیان انتخاب کرد تا زمینه برای افزایش سهم دانش‌بنیان‌ها در تولید ناخالص ملی بیشتر فراهم شود.

در این حکم آمده است: نظر به مراتب شایستگی، تجارب و با عنایت به ابلاغ ماموریت از جانب معاون اول رییس جمهوری، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان مدیر برنامه ملی حمایت از توسعه بخش خصوصی و تولید دانش‌بنیان منصوب می‌کنم.

«ایجاد زمینه مشارکت بازیگران بزرگ بخش خصوصی در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان»، «معرفی و به‌هم‌رسانی ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در ارتقاء زنجیره‌های بزرگ اقتصادی»، «توسعه به‌کارگیری ظرفیت‌های قانون جهش توسط بازیگران بزرگ اقتصادی برای افزایش سهم دانش‌بنیان‌ها در تولید ناخالص ملی» و «مشارکت در فعالسازی ظرفیت‌های نهادهای بالادستی جهت حمایت از دانش‌بنیان شدن اقتصاد در هماهنگی با معاونت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان» از جنابعالی مورد انتظار است.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‌های دولت مردمی خواستارم.

از مسوولیت‌های اجرایی ایشان می‌توان به «دبیر کلی اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران»، «مشاور شهردار تهران در امور تعاملات با بخش خصوصی»، «مشاور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام»،  «معاون آموزش پژوهش و نوآوری بنیاد شهید کشور»، «معاون طرح و برنامه و مسئول کارگروه بخش خصوصی دفتر بررسی‌های راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام » و «مشاور رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در امور توسعه شبکه سرمایه‌های فکری و نخبگانی» اشاره کرد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا