بیش از ۱۶۰۰۰ محصول فناورانه توسط شبکه فن بازار ملی معرفی شده است

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

ساس آخرین آمار ثبت شده در حال حاضر ۱۶۸۱۸ محصول فناورانه توسط شبکه فن بازار ملی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری معرفی شده و در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از تسنیم، یکی از شروط اصلی برقراری تعادل و حفظ ثبات و رونق بازار، یکسا‌ن‌سازی میزان عرضه و تقاضا و برقراری ارتباط درست میان این دو حلقه مهم و حیاتی در اقتصاد است. این کار در واقع به نوعی بازارسازی برای محصولات به حساب می‌آید.

در زیست‌بوم فناوری و نوآوری که عرضه‌کنندگان محصولات را فناوران و شرکت‌هایی تشکیل می‌دهند که چندان با سازوکارهای بازار آشنا نیستند، رساندن محصولات و فناوری‌های عرضه شده به متقاضیان کمی پیچیده‌تر و دشوارتر است. معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری هم به عنوان یکی از نهادهای متولی در ایجاد این ارتباط پایدار با راه‌اندازی فن‌بازارهای تخصصی و با کمک کارگزاران فناوری اقدام به این کار کرده است.

کی از مهم‌ترین گام‌های برداشته شده در این فن‌بازار، معرفی توانمندی‌ها و محصولات ایران‌ساختی است که توسط فناوران به تولید رسیده است. براساس آخرین آمار ثبت شده در حال حاضر 16818 محصول فناورانه توسط شبکه فن بازار ملی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری معرفی شده و در دسترس قرار گرفته است.

محصولاتی که در حوزه‌های مختلفی همچون کشاورزی، سلامت، نفت، گاز، پتروشیمی، شهرهای هوشمند و … توسط فناوران ایرانی به تولید رسیده‌ و آماده اتصال به بازارهای داخلی هستند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
تسنیم
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا