تسهیل رجیستر محصولات دانش‌بنیان و ثبت برند در کشور عراق

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

پایگاه تجاری و فناوری بغداد به منظور توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناوری و با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری راه‌اندازی شده است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، از جمله ماموریت‌های معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری توجه به توسعه صادرات شرکت‌های دانش بنیان و فناور و حضور پایدار محصولات ایرانی در بازارهای بین‌المللی است. بر همین اساس برنامه‌های متنوعی برای این کار تعریف کرده است.

ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی نیز با همین هدف؛ پایگاه تجاری و فناوری بغداد را راه‌اندازی کرده است تا محصولات دانش‌بنیان ایران‌ساخت به بازار عراق ورود کرده و سهم فروش این محصولات در بازار همسایه غربی کشورمان افزایش یابد.

پایگاه تجاری و فناوری بغداد امکان مطالعه بازار و بازاریابی توسط نیروهای محلی در کشور عراق را برای شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی فراهم می‌کند. همچنین رجیستر محصولات دانش‌بنیان و ثبت برند در کشور عراق نیز توسط این پایگاه برای مجموعه‌های متقاضی تسهیل خواهد شد.

از دیگر خدمات ارائه شده توسط این مرکز می‌توان به تامین مالی و مشارکت مدنی، تسهیل نقل و انتقالات ارزی، ارائه خدمات و مشاوره‌های حقوقی به شرکت‌های دانش‌بنیان، ارائه دفتر کار یا میز کار اشتراکی و اختصاصی به شرکت‌های دانش‌بنیان، کارگزاری فروش و صادرات محصولات دانش‌بنیان به عراق و تامین فضای تولید و انبارش محصولات در این کشور اشاره کرد.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، علاقه‌مندان می‌تواند برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا