قشم میزبان نخستین همایش تخصصی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه زیست‌بوم شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، از برگزاری نخستین همایش تخصصی “فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه زیست‌بوم نوآوری، فناوری و دانش‌بنیان قشم خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از تسنیم، افشار فتح اللهی، اظهار داشت: هم افزایی اجزای زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور به منظور توسعه زیست بوم دانش بنیان قشم، بررسی موانع و چالش‌های توسعه زیست‌بوم نوآوری و فناوری مناطق آزاد با محوریت منطقه آزاد قشم و بررسی، شناسایی و رفع نیازهای فناورانه قشم از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

وی با بیان اینکه این همایش به میزبانی تهران برگزار می‌شود، افزود: همایش مذکور  برای نخستین بار و با مشارکت و حضور موثرترین اجزای زیست بوم نوآوری و فناوری کشور، در تاریخ دهم خردادماه برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، از برگزاری نخستین همایش تخصصی “فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه زیست‌بوم نوآوری، فناوری و دانش‌بنیان قشم خبر داد.

فتح اللهی تصریح کرد: مخاطبین این رویداد که با مشارکت اجزای دولتی زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور از جمله معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، پارک فناوری پردیس و صندوق‌های پژوهش و فناوری برگزار می‌گردد، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، استودیوها، مراکز شتابدهی، کارگزاران فناوری و استارت‌آپ‌ها در حوزه‌های دارای قابلیت در قشم که در قسمت پنل‌ها به ان اشاره گردید، می‌باشند.

وی خاطرنشان کرد: این رویداد شامل بخش‌های متنوعی می‌باشد که از مهم ترین آن‌ها می‌توان به پنل‌های تخصصی در حوزه‌های نوآوری و کارآفرینی، شیلات، آبزیان و زیست دریا، بنادر و دریا نوردی، انرژی، گردشگری و صنایع خلاق، هوشمند سازی شهری و ICT، صادرات و تبادل فناوری و سیاست‌گذاری و حکمرانی اشاره کرد.

براساس این گزارش، علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در این همایش تخصصی می تواند به سایت www.Qeshminfo.ir مراجعه نمایند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
تسنیم
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا