برگزاری شانزدهمین رویداد استارت‌آپی طلوع برکت در نمایشگاه قرآن

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

شانزدهمین رویداد استارت‌آپی طلوع برکت در ایام برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در بخش نوآوری دانش‌بنیان قرآنی برگزار می‌شود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایکنا، شانزدهمین رویداد استارت‌آپی اسلامی، قرآنی طلوع برکت که از مجموعه رویدادهای جهاددانشگاهی است در ایام برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، برگزار می‌شود.

بر همین اساس در این رویداد که در بخش نوآوری و دانش‌بنیان قرآنی نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود به گروه‌های برتر ۱۴۰ میلیون ریال جایزه تعلق خواهد گرفت.

از جمله محورهای این رویداد باید به افزایش نقش‌آفرینی نمایشگاه قرآن در توسعه و رونق کسب و کارهای زیست بوم، ارائه راهکار برای مشارکت حداکثری فعالان قرآنی در برگزاری نمایشگاه قرآن، ایده‌پردازی در راستای مردمی سازی نمایشگاه قرآن، بهینه‌سازی و ارتقاء وجه بین‌المللی نمایشگاه قرآن، ایده‌های خلاق و فناورانه کم‌هزینه و پربازده در برگزاری نمایشگاه و بهبود کنشگری موثر دستگاه‌های دولتی جهت اعتلای نمایشگاه قرآن اشاره کرد.

برگزاری کارگاه آموزشی تجربی دو روزه نوآوری قرآنی، آموزش تجربه‌محور در راستای برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه قرآن، برگزاری کارگاه‌های تخصصی متنوع با بهره‌گیری از اساتید مجرب، ارائه گواهینامه حضور و اولویت‌دهی به اجرای ایده‌های برتر در نمایشگاه قرآن از سوی صاحبان ایده از جمله ویژگی‌های برگزاری رویداد طلوع برکت است.

مخاطبان برای کسب اطلاع بیشتر از این رویداد می‌توانند به taha_roshd در پیام‌رسان ایتا مراجعه کنند. این رویداد طی روزهای هجدهم و نوزدهم فروردین‌ماه در بخش نوآوری و دانش‌بنیان قرآنی نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود.

از جمله نهادهای همکاری در برگزاری این رویداد می‌توان به سازمان دارالقرآن الکریم، معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد، خانواده طلاب هنرمند، مرکز رشد واحدهای فناور قرآنی جهاددانشگاهی و خبرگزاری قرآن اشاره کرد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایکنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا