۶۰ واحد تولیدی دانش‌بنیان سال آینده در لرستان تاسیس خواهد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: ۶۰ واحد تولید دانش‌بنیان تا شهریورماه سال آینده در لرستان تاسیس می‌شود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سیروس ابراهیمی  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در حاشیه برگزاری ستاد استانی تسهیل و رفع موانع تولید در فرمانداری بروجرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت‌های دانش‌بنیان در لرستان ۲۵ واحد بودند که تا پایان سال ۳۵ واحد دانش‌بنیان خواهیم داشت.

او اظهار داشت: باید به این باور برسیم که راه برون رفت کشور از مشکلات صنایع هزینه بر و کم بازده حرکت به سمت تاسیس شرکت‌های دانش‌بنیان است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: به دنبال تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم و هر واحد دانش‌بنیان که مراجعه کرده مورد حمایت قرار گرفته است.

ابراهیمی افزود: به دنبال این هستیم که شهرک فناوری ایجاد کنیم که هم زمین و هم امکانات ارزان قیمت را در اختیار واحد‌ها قرار دهیم.

او اظهار داشت: به شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی با سود چهار درصد داده می‌شود که علاوه بر تبصره ۱۸ و ۱۶ از این صندوق هم می‌توانند تسهیلات را تامین کنند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا