فرآیند صدور مجوز راه‌اندازی دفاتر کاریابی علمی کاربردی تشریح شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علمی کاربردی از برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با وظایف و فرآیند صدور مجوز راه‌اندازی دفاتر کاریابی تخصصی علمی کاربردی دراین دانشگاه با همکاری وزارت تعاون خبرداد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از مهر، علی صدر با اعلام این خبر افزود: پیرو انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با معاونت توسعه اشتغال و کارآفرینی وزارت کار و با هدف نقش‌آفرینی بیشتر دانشگاه و مراکز آموزش علمی کاربردی در توسعه اشتغال کشور، مقرر است نسبت به ایجاد دفاتر کاریابی تخصصی در مراکز آموزشی واجد شرایط اقدام شود.

صدر گفت: دومین کارگاه توجیهی آشنایی با نقش، وظایف و نحوه صدور مجوز راه‌اندازی دفاتر کاریابی ویژه مراکز آموزش علمی کاربردی با حضور کارشناس مسئول مرکز هدایت نیروی کار و کاریابی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران و کارشناسان حوزه پژوهش و فناوری واحدهای استانی و روسای مراکز آموزش علمی کاربردی سراسر کشور برگزار شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه اظهار داشت: در ابتدای این نشست، سیاست‌های کلی دانشگاه در تکمیل زنجیره آموزش‌های شغل‌محور از طریق ایجاد دفاترکاریابی تخصصی و بخشنامه‌های ابلاغی مطرح شد. سپس مباحث مرتبط با شرایط صدور مجوز دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی، فرآیندهای اخذ مجوز کاریابی در سامانه ذیربط مطرح شد. در پایان جلسه روسای مراکز آموزشی دانشگاه نیز سوالات، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند که پاسخ آنها نیز داده شد.

صدر اظهار امیدواری کرد: با راه‌اندازی دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی تخصصی در مراکز آموزش علمی کاربردی، علاوه بر تقویت بیش از پیش ارتباط جامعه و صنعت، توانمندسازی کارجویان از طریق خدمات آموزشی قابل ارائه در این مراکز مورد توجه قرار گیرد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
مهر
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا