افتتاح مرکز کارآفرینی و اشتغال شهید «اسماعیل احمدی» شهر جدید هشتگرد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از افتتاح مرکز کارآفرینی و اشتغال شهید جهادگر «اسماعیل احمدی» در شهر جدید هشتگرد خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از برنا، عبدالله دارایی روز پنج شنبه در حاشیه افتتاح مرکز کارآفرینی و اشتغال در هشتگرد اظهار کرد: اولین مرکز کارآفرینی و اشتغال اسماعیل احمدی در شهر جدید هشتگرد با هدف آموزش، اشتغال، توانمندسازی، کارآفرینی، مدیریت کسب و کار  با حضور بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، استاندار البرز و مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

وی بیان کرد: این مرکز از یک سو وظیفه مدیریت نظام مند، ترویج، اشاعه و نهادینه کردن تفکر و فرهنگ کارآفرینی در بین جوانان، کارجویان را داشته و از سوی دیگر می کوشد ضمن کشف فرصتهای شغلی موجود در بازار، به توانمندسازی جوانان عزیز ساوجبلاغی در فرایند استخدام در بنگاه های اقتصادی استان کمک نماید.

دارایی متذکر شد: این مرکز که با همت و اعتبار شرکت عمران شهر جدید هشتگرد دایر و به دستور وزیر محترم راه و شهرسازی تحت مدیریت اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز خدمات خود را ارائه خواهد کرد، می کوشد تا با ارائه آموزش‌های لازم به پرورش نیروی انسانی ماهر، خلاق و پایبند به اصول اخلاقی و پذیرای مسئولیت‌های اجتماعی جهت ایجاد، راه­ اندازی  و توسعه کسب و کار کمک نماید.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
برنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا