معرفی ۳۵۰ کارجو به واحدهای صنعتی استان سمنان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رییس دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: ۳۵۰ کارجو از ابتدای سال تاکنون از طریق اداره کاریابی و هدایت شغلی این دانشگاه به واحدهای صنعتی استان سمنان معرفی شدند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ایزدی‌فر گفت: مرکز کاریابی تخصصی دانشگاه صنعتی شاهرود نخستین واحد دانشگاهی در استان سمنان است که مجوز رسمی فعالیت از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه مرکز کسب و کار اشتراکی نیز در این دانشگاه راه‌اندازی شد، ابراز کرد: این مرکز با هدف فراهم کردن محیط مناسب به منظور حمایت از هسته‌های دانشجویی و کسب و کار ایجاد شد.

ایزدی‌فر با بیان اینکه این دانشگاه حمایت از برنامه‌های مهارت افزایی از جمله اجرای طرح جامع مهارت آموزی دانشجویان را در دستور کار دارد، اظهار کرد: اداره کارآفرینی با هدف توانمندسازی دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه صنعتی شاهرود برای ورود به بازار کار گام‌های موثری برداشته است.

رییس دانشگاه صنعتی شاهرود از برگزاری بیش از ۶۵ دوره مهارت افزایی برای دانشجویان به ویژه مقطع کارشناسی خبر داد و گفت: این دوره‌ها با وجود همه‌گیری کرونا و محدودیت‌های ایجادشده، توسط اداره کارآفرینی این دانشگاه برگزار شد.

وی ادامه داد: در این راستا تفاهم نامه‌های همکاری با مراکز مختلف علمی و صنعتی از جمله مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان شاهرود برای برگزاری دوره‌های مهارت‌افزایی دانشجویان با هدف افزایش توانمندی آنها و بهبود آمار اشتغال منعقد شد.

ایزدی‌فر با بیان اینکه رفع مسایل کشور به دست کارآمد دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور محقق می‌شود، افزود: استفاده از ظرفیت استادان، نخبگان علمی و دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا