علیرضا محمدی: نخستین استارت‌آپ ایثارگران فعال شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران گفت: نگاه به سمت اشتغال‌های غیردولتی با رویکرد دانش‌بنیان است. همه دستگاه‌ها برای اشتغال ایثارگران باید اقدام کنند این عزیزان برای امنیت کشور اقدامات بزرگی انجام داده‌اند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از فارس، علیرضا محمدی، مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران در نشست خبری درباره برگزاری نخستین جشنواره ملی کارآفرینان ایثارگر گفت: این جشنواره همراه با نمایشگاه جانبی دستاوردهای کارکارآفرینی و اشتغال ایثارگران برگزار می‌شود و نخستین استارت‌آپ فعال ایثارگران را نیز خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه اشتغال، یکی از اساسی‌ترین موضوعات کشور است، گفت: در نامگذاری سال‌ها توسط رهبری در ۲۸ سال گذشته بیش از ۱۵ سال مسأله اشتغال، اقتصاد و تولید بوده و اهمیت مسئله را نشان می‌دهد.

محمدی به ظرفیت حقوقی و قانونی جامعه ایثارگری اشاره کرد و بیان داشت: نگاه به سمت اشتغال‌های غیردولتی با رویکرد دانش بنیان است. همه دستگاه‌ها برای اشتغال ایثارگران باید اقدام کنند این عزیزان برای امنیت کشور اقدامات بزرگی انجام داده‌اند. دولت هم مکلف به صندوق اشتغال در بنیاد شهید است و سال ۹۵ صندوق فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران بیان داشت: همچنین نخستین کنفرانس ملی کارآفرینی ایثارگران هم برگزار خواهد شد و محورهای این کنفرانس جهانی سازی، حکمرانی خوب، بهداشت و سلامت، صنایع نرم فرهنگی و اقتصاد و فناوری است.

وی افزود: آخرین مهلت ارسال مقالات ۷ اسفند، تاریخ اعلام نتایج داوری ۱۱ اسفند و آخرین مهلت ثبت‌نام در کنفرانس ۱۳ اسفند سال جاری است.

محمدی گفت: شرکت در نخستین جشنواره کارآفرینی، صدور گواهی حضور در کنفرانس و بهره‌مندی از سخنرانی مقامات کشوری و دانشمندان و اساتید برجسته بین‌المللی از مزایای شرکت در کنفرانس است.

وی از راه اندازی سامانه جامع اشتغال و کار آفرینی ایثایثارگران خبر داد و گفت: از طریق این سامانه پرداخت وام و تسهیلات به ایثارگران هوشمند خواهد بود و نیاز به مراجعه حضوری ندارد.

محمدی گفت: امسال ۶۷۵ میلیارد تومان جهت اختصاص تسهیلات به جامعه ایثارگران در نظر گرفته شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش چشمگیری داشته است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
فارس
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا