کارآفرین همدانی رتبه برتر ملی سال 1401 را کسب کرد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: بر اساس اعلام دفتر توسعه کارآفرینی این وزارتخانه “محمود رجبی” از سوی هیات داوران به عنوان کارآفرین برتر ملی در سال ۱۴۰۱ انتخاب شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، «یوسف شعبانی»، اظهار داشت: رجبی مدیر عامل شرکت تعاونی «پایا بسپار» تولید کننده انواع ترشی، شوری، کنسروها، مربا و سس با ۹۰۰ کارگر برای شرکت در عرصه رقابت کشوری به دبیرخانه جشنواره معرفی شده بود که با کسب امتیازات لازم به عنوان کارآفرین برتر ملی انتخاب شد.

وی کارآفرینی را عاملی برای افزایش ضریب اشتغالزایی و سبب رشد و توسعه اقتصادجامعه دانست و شناسایی کارآفرینان برتر و حمایت از آنها را از اهداف و سیاست های وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی برشمرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با تاکید بر نقش کارآفرینان در توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در کشور گفت: کارآفرینان با ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، تولید ثروت و بهبود شرایط اقتصادی، نقش موثری را در توسعه و سازندگی کشور ایفا می کنند.

شعبانی، کارآفرینی در کشور را ارزشمند و راه گشا در بهبود اقتصاد کشور برشمرد و افزود: با فرهنگ سازی در حوزه کارآفرینی و ترغیب دانش آموختگان دانشگاهی و افراد خلاق و مبتکر برای کارآفرینی و ورود به فضای کسب و کار و ارائه آموزش‌های مهارتی لازم به آنان می‌توان انتظار تداوم و افزایش کارآفرینی در جامعه را داشت.

وی افزود: شرکت تعاونی پایابسپار با حضور و همراهی نیروی های شایسته و متخصص در فضایی بالغ بر ۲۰ هزار مترمربع در شهرک صنعتی بوعلی همدان واقع شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان ادامه داد: هم اکنون این مجموعه به پشتوانه بیش از ۱۵ سال تجربه و تخصص، علاوه بر تولید تجهیزات آبیاری، به تولید لوله، اتصالات و شیرآلات پلیمری در حوزه‌های تخصصی دیگری مانند نفت و گاز، پتروشیمی، صنایع فلزی، صنایع شیمیایی، تاسیسات استخر، سونا و جکوزی و همچنین آب ‌شیرین‌کن پرداخته است.

شعبانی اظهار داشت: این شرکت همواره در تلاش بوده تا با رویکردی نوآورانه، رصد مداوم بازار و ارائه سبد جامعی از محصولات متنوع و باکیفیت، در جهت رفع نیاز مشتریان و مصرف‌کنندگان گام بردارد.

هم اینک یک هزار و ۲۵۰ تعاونی کیفی سازی شده در استان همدان فعال است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا