حمایت بنیاد برکت از ۴۷ طرح دانش‌بنیان خراسان‌شمالی

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مجری طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان‌شمالی گفت: این نهاد از ابتدای سال‌جاری تاکنون با ارائه ۵۵ میلیارد ریال تسهیلات از ۴۷ طرح دانش‌بنیان استان حمایت کرد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایمنا، جواد عبدی با اشاره به حمایت بنیاد برکت از طرح‌های اشتغال‌زایی در خراسان شمالی با ارائه ۵۵ میلیارد ریال تسهیلات اظهار کرد: حمایت‌های صورت گرفته از ۴۷ طرح دانش‌بنیان استان در پنج حوزه دارویی، بهداشتی و تجهیزات پزشکی، ساخت و تولید ماشین‌آلات پیشرفته، صنایع فرهنگی و هنری خلاق، فناوری اطلاعات و فناوری زیستی، کشاورزی بوده است.

وی افزود: طرح‌های مربوط به ساخت و تولید ماشین‌آلات پیشرفته و فناوری اطلاعات بیشترین تعداد دریافت تسهیلات را داشته‌اند.

مجری طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان‌شمالی یادآور شد: این تسهیلات با توجه به طرح متقاضی تا سقف پنج میلیارد ریال با بازپرداخت پنج ساله پرداخت می‌شود.

عبدی تاکید کرد: بی‌تردید حمایت از طرح‌های کوچک و دانش بنیان موجب حضور پر شور مردم در صحنه اقتصاد کشور و به دنبال آن رونق فضای کسب‌وکار می‌شود.

وی با اشاره به چگونگی شناسایی افراد واجد شرایط دریافت تسهیلات، خاطرنشان کرد: این افراد از طریق پارک‌های علم و فناوری مستقر در استان شناسایی و پس از تأیید طرح‌شان به بنیاد معرفی می‌شوند و همچنین مجریان بنیاد برکت نیز با شناسایی و معرفی این افراد، زمینه ایجاد اشتغال را برای آن‌ها فراهم می‌کنند.

بنیاد برکت براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تأسیس شده است و در زمینه‌های آموزشی، بهداشتی، برق‌رسانی، آبرسانی، مخابراتی، فرهنگی، آبخیزداری و دامپروری فعالیت می‌کند.

گفتنی است، چهار مرکز رشد، ۱۳۰ شرکت فناور، ۳۱ شرکت دانش‌بنیان و ۲۳ صنعت خلاق زیر پوشش پارک علم و فناوری خراسان شمالی فعالیت می‌کنند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایمنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا