راه‌اندازی خط اتوماتیک تولید برد الکترونیکی در پارک علم و فناوری لرستان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت:خط اتوماتیک تولید برد الکترونیکی در پارک علم و فناوری لرستان راه‌اندازی شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، سیروس ابراهیمی روز سه شنبه در آیین افتتاح خط اتوماتیک تولید برد الکترونیکی در پارک علم و فناوری لرستان اظهار داشت: استانداری لرستان آمادگی کامل خود را برای حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان و فناورانه استان اعلام می‌کند.

وی با بیان اینکه استان ما به دلیل توسعه نیافتگی باید هر چه بیشتر به سمت توسعه فناوری حرکت کند، اضافه کرد: به دلیل اینکه صنایع دانش بنیان و فناور دارای مزایایی ازجمله آلایندگی کمتر، به روز بودن و تولید ثروت بیشتر هستند ما بسیار علاقه‌مند به حمایت از چنین طرح‌هایی هستیم و همه تلاش خود را جهت ارتقا و پیشرفت آنها به کار خواهیم بست.

فرهاد نامداری رئیس پارک علم و فناوری لرستان نیز در این مراسم، گفت: خط تولید مذکور با دقت ۰.۱ میلی متر به صورت کاملاً اتوماتیک و صنعتی و با سرمایه‌گذاری اولیه سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان ایجاد شده که با اشتغالزایی هشت نفر به صورت مستقیم و سه نفر غیرمستقیم و ظرفیت تولید ماهانه دو هزار و ۵۰۰ورق، معادل هشت میلیون قطعه برد لامپ LED در ماه فعالیت خواهد داشت.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا