امکان پرداخت وام بدون ضامن برای زنان سرپرست خانوار کهگیلویه و بویراحمد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرپرست صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت:امکان پرداخت وام‌های کارآفرینی و اشتغال بدون ضامن برای زنان سرپرست خانوار استان فراهم شده است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا،«همت الله ناصری»، اضافه کرد:در این طرح بانوان به جای ضامن کارت یارانه خود را به صندوق کارآفرینی امید انتقال می دهند تا امکان بازپرداخت وام آنان فراهم شود.

وی بیان کرد:با توجه به اینکه بانوان سرپرست خانوار متقاضی تسهیلات بانکی از صندوق کارآفرینی امید به ویژه در مناطق محروم و روستایی کم سرمایه هستند برای حمایت از آنان این طرح پیش‌بینی شده است.

ناصری تصریح کرد:حمایت از زنان سرپرست خانوار حاشیه شهر در قالب صندوق‌های خرد محلی،انعقاد تفاهم نامه با امور بانوان استانداری جهت حمایت از زنان سرپرست خانوار ، اجرای طرح روستای بدون بیکار ،در روستاهای مستعد، همایش صندوق های خرد محلی و طرح اجرای برنامه کارآفرین شو با حمایت فرمانداری شهرستان لنده از فعالیت‌های انجام شده صندوق کارآفرینی امید به منظور رونق حمایت از افراد کم سرمایه است.

سرپرست صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: این صندوق دهه فجر پارسال تاکنون یکهزار و ۷۰۰ میلیارد ریال از محل منابع مالی مختلف برای رونق کسب و کارهای کوچک در استان جذب کرده است.

وی عنوان کرد:این میزان وام که به متقاضیان ایجاد واحدهای تولیدی و خدماتی در حوزه‌های مختلف پرداخت شده منجر به ایجاد یکهزار و ۲۸۵ فرصت شغلی شده است.

وی بیان کرد: در این مدت ۴۰۹ فقره به مبلغ ۶۷۱ میلیارد ریال در حوزه کشاورزی،۶۴۶ فقره تسهیلات بانکی به میزان ۷۲۰ میلیارد و ۵۴۱میلیون ریال در بخش خدمات،۲۶۵ پرونده به مبلغ ۳۵۰ میلیارد و۵۰۵ میلیون ریال در بخش صنعت پرداخت شده است.

سرپرست صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این میزان وام از محل منابع مالی مختلف مانند اشتغال ریاست جمهوری،تبصره ۱۸،سپرده‌های مردمی و وام‌های اشتغال روستایی تامین اعتبار شده است.

وی ابراز کرد: از بهمن ماه پارسال تاکنون ۱۷۵ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور،۵۲۸ پرونده به مبلغ یکهزار و ۱۲۸ میلیارد ریال از محل تبصره۱۸، ۳۸۲ فقره با اعتبار ۳۳۸ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال از محل تفاهم نامه ها،۳۳۹وام با سرمایه گذاری ۳۴۱ میلیارد ریال از محل سپرده‌های مردمی و ۳۹ پرونده با اعتبار ۵۹ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال اعتبار از محل اشتغال روستایی روستایی به متقاضیان پرداخت شده است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا