افتتاح مرکز آموزش کارآفرینی و توسعه کسب و کار در استان قزوین

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مرکز تخصصی آموزش کارآفرینی و توسعه کسب و کار استان قزوین به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در مرکز شماره ۲ خواهران البرز افتتاح شد.

به کزارش کارآفرینی پرس به نقل از خبرگزاری علمی و فناوری، «حجت الاسلام سید محمود عرب»، در مراسم افتتاح این مرکز اظهار داشت: ارائه آموزش‌های تخصصی، کارآفرینی به تمام آحاد جامعه علی الخصوص دانش‌آموزان باید بیش از پیش مورد تاکید قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در این مرکز تخصصی آموزش کارآفرینی و توسعه کسب و کار با هدف ارائه آموزش‌های مهارتی ساخت و تولید محصول، برندسازی، بازاریابی و فروش، گچبری مدرن، ایده پروری، چرم دوزی، رزین، فضای متاورس، سئو SEO، تولید محتوا، تعمیرات موبایل، مجسمه‌سازی، طراحی پوشاک و فناوری اطلاعات در سطوح مقدماتی و حرفه ای ارائه می‌شود.

حجت الاسلام عرب بیان داشت: به واسطه کسب مهارت‌ها جامعه از آموزش تخصصی برخوردار شده و به شیوه‌ای مناسب تر می‌تواند راهی بازار کار شود که این مهم باید بیش از پیش در سرلوحه مسائل آموزشی و مهارت افزایی قرار گیرد.

در ادامه این مراسم، حسن رضا برجعلی مدیر عامل مرکز مشاوره کارآفرینی مهام نیز بیان داشت: تمام تلاش‌های صورت گرفته در این مرکز ، متمرکز بر فعالیت خواسته و نیاز محور خواهد بود و اعتقاد داریم با نیازسنجی در سطوح مختلف جامعه و تخصصی کردن مهارت‌ها و ساخت شبکه بهم پیوسته‌ای از مهارت‌ها و مشاغل به همراه دانش‌های نوین می‌توان شغلی پایدار برای افراد ایجاد کرد.

گفتنی است در مراسم افتتاح از این مرکز،‌ رامین رضایی مدیر کل دفتر راهبری اجرای آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و احمد عالی معاون کارآفرینی و مهارت های کسب و کار دفتر راهبری اجرای آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور نیز حضور داشتند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
خبرگزاری علمی و فناوری
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا