بهره‌برداری از موسسه کاریابی و مشاوره شغلی رزومه در یزد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان موسسه کاریابی و مشاوره شغلی رزومه را افتتاح کرد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با بیان این که هدایت شغلی متناسب با سلایق، تخصص کارجویان و ظرفیت‌های استان، مهم‌ترین رسالت مراکز کاریابی است افزود: با توجه به تغییراتی که در بازار کار شاهد آن هستیم جامعه کسب و کار نیازمند تعریف فرصت‌های شغلی جدید بر اساس ظرفیت‌های استان است.

فلاحتی با تأکید بر این که کاریابی‌ها باید ارتباط خوبی با صنعت، خدمات و بازار کار داشته باشند، بیان کرد: مراکز کاریابی موظفند متناسب با نیاز روز و بازار کار، به روز و کار آمد باشند و خدمات جدید ارائه دهند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون 18 مجوز فعالیت موسسه مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی داخلی در استان صادر شده است گفت: در حال حاضر تعداد 50 مرکز کاریابی دارای مجوز در استان در حال فعالیت هستند که از این تعداد 34 مرکز به صورت فیزیکی، 7 مرکز به صورت فیزیکی – الکترونیکی و 9 مرکز به صورت صرفا الکترونیکی فعالیت دارند.

فلاحتی در پایان تصریح کرد: کارجویان می توانند با مراجعه به سایت این اداره کل به نشانی yazd.mcls.gov.ir از آدرس و شماره تلفن این مراکز مطلع گردند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
 روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا