محمد عزت یار: مدیران کاریابی‌ها توانمند می‌شوند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: مدیران دفاتر کاریابی غیر دولتی با شرکت در یک دوره آموزشی مجازی، توانمند می‌شوند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ «محمد عزت یار» افزود: دوره توانمندسازی مدیران دفاتر کاریابی غیردولتی بر اساس بخشنامه صادره از سوی مدیرکل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی‌های وزارت متبوع به استان ها اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: مدیران دفاتر کاریابی داخلی و خارجی می توانند از امروز ۱۶ بهمن به مدت ۵ روز با مراجعه به سایت موسسه کار و تامین اجتماعی به نشانی www.lssi.ir و کلیک بر روی بنر دوره با عنوان “توانمندسازی مدیران کاریابی‌های سراسر کشور”، در دوره مذکور نام‌نویسی کنند.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه زمان بهره برداری از دوره ۲۵ بهمن لغایت ۵ اسفند است، اظهار داشت: نهم اسفند سال جاری نیز زمان برگزاری آزمون پایان دوره خواهد بود.

عزت یار گفت: برای شرکت کنندگانی که در آزمون، حد نصاب نمره قبولی را کسب کنند، از طرف موسسه کار و تامین اجتماعی گواهینامه آموزشی صادر خواهد شد.

وی اضافه کرد: نحوه ورود به سامانه یادگیری الکترونیکی موسسه و استفاده از دوره، از طریق پیامک به اطلاع مدیران کاریابی شرکت‌کننده خواهد رسید.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با اعلام اینکه هم اینک ۱۲ دفتر کاریابی غیر دولتی داخلی در شهرستان‌های زاهدان، زابل، چابهار، ایرانشهر و نیکشهر فعالیت می‌کنند، تاکید کرد: کاریابی‌ها به‌عنوان یکی از ابزارهای مهم شناخت و تنظیم بازار کار و حلقه واسط بین عرضه و تقاضای نیروی کار، با هدایت افراد به‌سوی رشته تحصیلی و شغلی مناسب و مورد نیاز، در افزایش بهره‌وری نیروی کار می‌توانند سهم عمده‌ای داشته باشند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا