مهدی اسلام خواه: 11 مرکز کاریابی غیر دولتی در خراسان شمالی فعالیت دارند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

جلسه هیئت استانی کاریابی‌های غیر دولتی خراسان شمالی با هدف تمدید مجوز کاریابی، بررسی عملکرد کاریابی‌های استان و بهبود آن در راستای تسهیل در فرآیند به کار گماری کارجویان برگزار شد .

 به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی؛ در این جلسه که با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی برگزار شد موضوع مهارت‌آموزی و تامین نیاز نیروی انسانی در صنایع استان مورد تاکید قرار گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: در صنایع و شرکت‌های استان فرصت‌های شغلی متنوعی موجود است که به دلیل کمبود مهارت، مغفول مانده که با نقش‌آفرینی دستگاه‌هایی مانند اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی‌های غیردولتی باید مورد استفاده قرار گیرد.

مهدی اسلام خواه تصریح کرد: کاریابی‌ها می توانند با معرفی کارجویان به فرصت‌های شغلی و هدایت افراد به‌سوی رشته‌های مناسب ، در افزایش بهره‌وری نیروی کار سهم عمده‌ای ایفا نمایند.

 مهدی رحمدل مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گفت: باید به سمتی حرکت نماییم که تمامی بکارگماری‌ها بر مبنای مهارت و تخصص صورت گیرد تا بهره‌وری در کار افزایش یابد.

محمد بدری مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: معرفی متقاضیان کار به فرصتهای شغلی باید مبتنی بر رضایت‌ کارجو و کارفرما و در راستای احقاق حقوق طرفین و استانداردهای موجود مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است ، در سال جاری تعداد 664 نفر از طریق کاریابی‌های غیر دولتی استان به کارگماری شدند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا