دانشگاه آزاد یزد رتبه برتر کشور در حوزه مهارت و کارآفرینی را کسب کرد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

دانشگاه آزاد اسلامی یزد به جهت فعالیتهای خلاقانه و اجرای طرح‌های متنوع در حوزه مهارت و کارآفرینی در بین واحدهای داشگاهی به همراه دانشگاه آزاد اصفهان و خراسان، سه استان برتر کشور در حوزه مهارت شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، «محمدرضا دهقانی اشکذری» رئیس دانشگاه آزاد یزد در این رابطه گفت: یکی از نیازهای جامعه،  دانشجویان فارغ التحصیلی هست که مهارت لازم برای ورود به بازار کار داشته باشند و بر این اساس دانشگاه آزاد یزد با برگزاری نشست‌های مختلف با فعالان اقتصادی، صاحبان صنایع و کارآفرینان مهارت های مورد نیاز را تشخیص داده است.

وی افزود: با فعالیت چشمگیر، کوشش پیگیر، همراه با صداقت و اهتمام پرسنل دانشگاه جهت پیشبرد و اهداف و سیاست‌های مهارت آموزی در دانشگاه آزاد اسلامی، طرح مهارت یار تدوین شد تا فردایی شکوفاتر را برای فرزندان این سرزمین رقم بزند.

به گفته این مسئول، اجرای این طرح و تلاش‌هاو فعالیت های موثر، سبب اعتلای مجموعه معاونت فنی حرفه ای، مهارتی و کاربنیان شد، شعف و دلگرمی را به جامعه هدیه داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد، دهقانی با اشاره به کسب عنوان برتری دانشگاه آزاد یزد در حوزه مهارت و کارآفرینی در جریان همایش مدیران دانشکده های مهارت و کارآفرینی کشور، تاکید کرد:‌ اقدامات انجام شده موجب کارآمدی و و شایستگی و توسعه مهارت آموزی در استان یزد و با ادامه آن شاهد رونق بیش از پیش حوزه مهارت آموزی و توسعه آن در جامعه خواهیم بود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا