اولین رویداد استارت‌آپ سلامت در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار می‌شود

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیر دفتر توسعه فناوری سلامت دانشگاه و دبیر علمی و اجرایی رویداد استارت‌آپ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از برگزاری اولین رویداد استارت‌آپ سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در روزهای ۸ و ۹ اسفند ماه سال جاری همزمان با هشتمین همایش پژوهشی سالیانه خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، «دکتر آنا عبدالشاهی»، ۲۶ دی‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین رویداد استارت‌آپ سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با هدف ارزیابی و حمایت از ایده‌های فناورانه سلامت محور در راستای فرمایش مقام معظم رهبری و شعار سال ۱۴۰۱” تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین” برگزار می‌گردد.

وی ادامه داد: در این رویداد دوره‌های آموزشی مرتبط با قوانین و مقررات و حمایت‌های مالی و معنوی از کسب و کارهای نوپا، تولید دانش‌بنیان، مالکیت معنوی و راه‌های تجاری‌سازی و خلق ارزش برای شرکت‌کنندگان برگزار خواهد شد.

دبیر رویداد استارت‌آپ در خصوص نحوه پذیرش و بررسی ایده‌های فناورانه گفت: ایده‌های فناورانه ارزیابی و پذیرش شده توسط کمیته علمی رویداد در دو بخش سخنرانی و پوستر ارائه می گردد.

دکتر عبدالشاهی با توجه به بسته‌های حمایتی در نظر گرفته شده برای ایده‌های برتر در این رویداد استارت‌آپ، افزود: انواع حمایت‌های ویژه از ایده‌های فناورانه برگزیده شامل استقرار در مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه، گرنت طرح فناورانه به ایده‌های برتر، جایزه نقدی به ایده های برتر، معرفی به شتابدهنده‌ها در جهت تجاری‌سازی، هدایتگری به سمت دریافت مجوزها، خدمات آزمایشگاهی و تولید نمونه اولیه و … انجام خواهد شد.

دبیر علمی و اجرایی رویداد استارت‌آپ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ، هم‌چنین با اشاره به برپایی نمایشگاه فناوری های حوزه سلامت در این رویداد تصریح کرد: نمایشگاه فناوری های حوزه سلامت در این رویداد برگزار می‌شود و به صاحبان فناوری‌های واجد شرایط جهت ارائه دستاوردهای حوزه سلامت، غرفه تخصیص داده خواهد شد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا