محمد راضی‌جلالی: از سه محصول دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی خوزستان رونمایی شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان از رونمایی از سه محصول دانش‌بنیان بومی استان در بیست و سومین دوره نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی خوزستان خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، «دکتر محمد راضی‌جلالی»، با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی خوزستان از ۲۶ دی‌ماه، اظهار کرد: این نمایشگاه تا ۲۸ دی‌ماه از ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و از ۱۶ بعد از ظهر تا ساعت ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان در اهواز برگزار می‌ِشود.

وی افزود: بیش از ۳۰ سازمان و دستگاه اجرایی و ۳۵ شرکت دانش بنیان در این نمایشگاه حاضر خواهند شد و سه رونمایی از محصولات و تولیدات دانش بنیان بومی خواهیم داشت.

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان ادامه داد: قراردادها و تفاهم‌نامه‌هایی نیز با سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف در حاشیه برگزاری نمایشگاه منعقد خواهند شد.  

راضی‌جلالی با اشاره به ارتقای کمی و کیفی این دوره از نمایشگاه عنوان کرد: امیدواریم نمایشگاه امسال با توجه به رویکرد و برنامه‌ها و شعار سال، نسبت به سال‌های گذشته پر رنگ‌تر باشد البته تعداد شرکت‌کنندگان  از نظر کمی افزایش یافته و کیفیت محصولاتی که ارائه می‌شود نیز نسبت به سال‌های قبل بیشتر خواهد بود.

وی افزود: در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی خوزستان، برای نوجوانان و جوانان برنامه‌های خوبی در نظر گرفته شده است؛ مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، انجمن رباتیک و خانه نجوم حضور دارند و در کنار مجموعه آموزش و پرورش و فنی و حرفه ای، در نمایشگاه مستقر خواهند بود.

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان، نسل فناور و آینده کشور هستند بنابراین باید از هم‌اکنون نسبت به فناوری و نوآوری شناخت داشته باشند و بتوانند مسیر خود را پیدا کنند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا