علی‌اکبر حسینی‌محراب:‌ در حوزه‌های «کارآفرینی و اقتصادی» برنامه‌های سی‌گانه‌‌ دارم

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

استاندار خوزستان با بیان اینکه در حوزه‌های “کارآفرینی و اقتصادی” برنامه‌های سی‌گانه‌‌ دارم، گفت: در این باره بیش‌ترین بودجه‌ به استان ‌تعلق گرفته است‌.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از تسنیم، «علی‌اکبر حسینی‌محراب» عصر روز چهارشنبه در نشست ‌بانوان فعال استان در حوزه‌های مختلف با بیان اینکه چشم‌انداز و برنامه‌ها باید مشخص باشد تا انتهای کار عملیاتی از‌ دورن این چشم‌اندازها دیده شود، اظهار داشت: بانوان نقشی اساسی  در نشر،  توزیع و تحقق برنامه‌های استان دارند،‌ بانوان باید به عنوان محور ‌شناخته شوند چرا که  اگر جامعه‌ای سالم می‌خواهیم باید دخترانی سالم را در عرصه‌های مختلف دینی و فرهنگی داشته باشیم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه در کارآفرینی و اقتصادی برنامه‌های سی‌گانه‌ای دارم ‌که در حال حاضر 10 مورد آن در اولویت قرار گرفته است، افزود: فعالیت‌های بسیاری زیادی در استان صورت گرفته ‌که در این باره بیش‌ترین بودجه‌ به استان خوزستان تعلق گرفته است‌.

وی در ادامه به نقش و موثر بانوان اشاره کرد و گفت: باید بانوان به کمک مدیریت استان بیایند تا بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

محراب با اشاره به اینکه پیشرفتی که بانوان استان در امر ورزش داشته‌اند، موجب افتخار است و باید تقویت شود، گفت: پارک‌های دوازده‌گانه توسط شهرداری‌ها مجهز شود، همه مدارس و ورزشگاه‌ها با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش،  تربیت بدنی و شهرداری تبدیل به فضای مناسبی برای ورزش شوند. 

حسینی‌محراب در ادامه گفت: حوزه علمیه،  دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش باید زمینه شرعی و محیط عفت‌گونه‌ای را برای بانوان فراهم کنند تا زنان و دختران ما بتوانند در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی کنند و به قهرمانان توحیدی، ‌ادبی،  شعر و شاعری، قرآنی، نویسندگی، خطاطی،  ورزشی و…. شوند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
تسنیم
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا