سومین شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه علوم پزشکی سمنان ثبت شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: یکی دیگر از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد فناوری سلامت این دانشگاه موفق به کسب تأییدیه به‌عنوان شرکت دانش‌بنیان شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از فارس، «مجید میرمحمدخانی»، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان عصر روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال با عنوان «سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» و با پیگیری‌های انجام‌شده، یکی دیگر از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد فناوری سلامت این دانشگاه پس از طی مراحل بازدید و بررسی، موفق به کسب تأییدیه از کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به‌عنوان شرکت دانش‌بنیان شد. 

وی با اشاره به اینکه این شرکت در زمینه تولید منسوجات حاوی نانوذرات آنتی باکتریال و آنتی‌ویروس مورداستفاده در حوزه سلامت فعالیت دارد، گفت: نقش مهم شرکت‌های دانش‌بنیان در اقتصاد و نیز اشاعه تکنولوژی در شبکه‌های نوآوری، اهمیت وجود چنین شرکت‌هایی را در جوامع امروزی مشخص می‌کنند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افزود: با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان و استفاده از دانش نیروی انسانی داخلی و مهارت در تجاری‌سازی ایده‌ها، در فرآیندی دانشی و با بهره‌وری بالا می‌توان به ارائه محصولات تجاری و رقابت‌پذیر پرداخت و اقتصادی دانش‌بنیان که مزیت رقابتی هر اقتصاد باشد را پایه‌ریزی کرد.

پیش از این، 2 شرکت فناور از واحدهای مستقر در مرکز رشد به‌عنوان شرکت دانش‌بنیان موفق به کسب تأییدیه شده بودند و شرکت میلاد پرنیا ایرانیان سومین شرکت دانش‌بنیان مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
فارس
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا