صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور مستقل شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه شهر پایدار حمایت می‌کند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

شرکت‌های دانش‌بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار که از ۶ تا ۹ بهمن ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، حضور مستقل خواهند داشت.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، نخستین «اجلاس و نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار» از تاریخ 6 تا 9 بهمن ۱۴۰۱ در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار می‌شود.

این رویداد با مشارکت بیش از ۲۸۰ شرکت‌کننده شامل وزارتخانه‌ها، دانشگاه‌ها، استانداری‌ها، شهرداری تهران، کلانشهرها و مراکز استان‌ها، مناطق آزاد، شهرهای جدید، بانک‌ها، بیمه‌ها، صنایع سبز، خودروسازها، اپراتورها، شرکت‌های دانش بنیان، شرکت‌های زیرساخت‌ها و تجهیزات هوشمند در مساحتی بالغ بر ۲۱ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی برگزار خواهد شد.

دولت هوشمند، مدیریت شهری هوشمند، اقتصاد پایدار، انرژی‌های سبز، اقتصاد پایدار و امنیت در شهرهای هوشمند از جمله محورهای این نمایشگاه است.

ارائه آخرین دستاوردهای فناوری روز حوزه شهرهای پایدار و هوشمند، بررسی نقش مدیریت ساخت و ساز در توانمندسازی، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در راستای هوشمندسازی آن، ایجاد فضا و بستر مناسب جهت حضور شرکت‌های دانش بنیان به منظور بهره‌گیری بیشتر از علوم و فنون روز، ایجاد بستر مناسب جهت تبادل دانش و فناوری نو، حفظ سلامت محیط زیست و اکوسیستم زمین، معرفی دستاوردها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌ها، نهادها و سازمان‌های داخلی و خارجی در زمینه حمل و نقل عمومی پایدار و صنایع وابسته، توسعه بازار شهری هوشمند، عقد قراردادهای بازرگانی در زمینه شهرهای هوشمند با شرکت‌ها، گسترش تعامل با سایر کشورها و استفاده از دستاوردها و تجربیات موفق آن‌ها، جذب و هدایت سرمایه‌های داخلی و خارجی جهت ورود به پروژه‌های شهر پایدار به منظور توسعه آن‌ها اهداف این نمایشگاه عنوان شده است.

شرکت‌های دانش‌بنیان برای دریافت حمایت نمایشگاه تا ۵ دی ماه فرصت دارند از طریق سامانه غزال درخواست خود را ثبت کنند. 

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا